جی پلاس: معرفی 5 بازی زیبا به سبک Subway Surfers + لینک دانلود ر

بازی Subway Surfers یکی از محبوب ترین و اعتیادآورترین بازی های موبایل است که در سال های اخیر در سرتاسر جهان مورد استقبال بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، گرافیک رنگی و خاص و دینامیک محرک و دوندگی بدون پایان این بازی چیزی است که بسیاری را به خود وابسته می کند تا جایی که به عنوان یکی از اعتیارآوردترین بازی ها شناخته می شود. اما بالاخره هر کسی بالاخره از این بازی خسته می شود اما چه گزینه های جایگزینی با گیم پلی مشابه وجود دارد؟

بازی های مشابه زیادی با این سبک وجود دارد که دوندگی بی پایانی داشته و همان سرعت و شدت را در مقابل روی تان قرار می دهد.

در این گزارش قصد داریم 5 مورد از بهترین بازی های این سبک را معرفی کنیم. این بازی ها البته تفاوت هایی دارند چه در زمینه شخصیت های بازی و چه نوع امتیاز گیری و برنده شدن. در ادامه این گزارش با جی پلاس همراه باشید.

Rayman Jungle Run

یک بازی زیبا و دو بعدی که باید طی 20 مرحله دشوار از موانع بگذرید و امتیاز کسب کنید. باید از صخره هایی که در حال ریزش هستند رد شوید و از کشتی دزدان دریایی هم به سلامت بگذرید تا مراحل را به پایان برسانید. همچنین باید از گل های غول پیکر هم بگذرید و به سرزمین های جدید و عجیب وارد شوید. کنترل این بازی بسیار روان است. باید امتیاز بگیرید و همراه با موسیقی جذاب این بازی به پیش بروید. این بازی گزینه خوبی برای سرگرمی است.

لینک دانلود: Android / iOS

Angry Gran Run

یک مادر بزرگ عصبانی که اسیر شده است برنامه ریزی می کند تا فرار کند. وقتی که موفق می شود فرار کند باید اور را در خیابان راهنمایی کنید تا با دویدن و پریدن از روی موانع و لیز خوردن و دیگر حرکات از پس همه موانع بر بیاید و فرار کند. باید در این مسیر افراد مزاحم را از سر راه بردارید و سکه های آنها را هم با خود ببرید. در این مسیر ممکن است با موجودات عجیب همچون دایناسور هم مواجه شوید که باید آنها را هم از سر راه بردارید. ظاهر پیرزن را نیز می توانید با خریدهایی که با سکه های تان می کنید به اشکال مختلف در آورید. همچنین می تواند لوازم دفاعی و هجومی مختلف برای خود بخرید تا مزاحم ها را راحت تر از سر راه پاک کنید.

لینک دانلود: Android / iOS

Panda Run HD

یک پاندای ناشناس که به دنبال یک گنج می گردد باید از مسیرهایی عجیب و ناشناخته عبور کند. این بازی کنترل های زیادی دارد و باید برای رد کردن پاندا از موانعی که در مسیر هست سرعت عمل داشته باشید تا به موقع بپرید یا از زیر مانع لیز بخورید. طی این مسیر عجیب و غریب باید امتیاز هم جمع کنید تا بتوانید به مراحل بالا دست یابید.

لینک دانلود: Android

Sonic Dash

یک بار دیگر هم سونیک در نقشی جدید قرار می گیرد که باید از طرق مختلف موانع را پشت سر بگذارد و مسیر را طی کند. هر چیزی که در بازی های سونیک دیده اید و کنترل و سرعت بالا در این بازی هم وجود دارد. در این مسیر باید دشمنان سونیک را هم با استفاده از قدرت های نابودگر از بین ببرید. شما می توانید به جای سونیک، در نقش یکی از دوستانشان هم قرار بگیرید. طی این مسیر سلاح ها و قدرت های جدیدی به دست می آورید و جاهایی که قفل شده اند را باز می کنید.

لینک دانلود: Android / iOS

Agent Dash

یک بازی جاسوسی، سرعتی، شدید و انفجاری که باید یک ایجنت به نام دَش را در مسیری که قرار دارد به نتیجه برسانید. در این راه باید دشمنان مختلف را هم از سر راه این ایجنت بردارید. باید از یک جزیره بگذرید و در این مسیر در دام هایی که قرار دارند نیفتید، از زیر ساختمان هایی که میریزند فرار کنید، از برخورد با نور لیزر جلوگیری کنید و دیگر موانع را پشت سر بگذارید. در این مسیر چیزهای مختلفی جمع می کنید که برای تان امتیاز و قدرت های اضافی می آورند. با یکی از این قدرت ها می توانید سرعت زمان را کاهش دهید تا راحت تر موانع را بگذرانید.

لینک دانلود: Android / iOS

منبع: phonearena

دیدگاه تان را بنویسید