لپ‌تاپ ZenBook 3 Deluxe ایسوس در CES 2017 معرفی شد

لپ‌تاپ‌های ایسوس تقریبا در تمام بازارها مشتریان خود را پیدا کرده‌اند و به شهرت خوبی دست یافته‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، از این رو ایسوس برای حفظ بیشتر بازار لپ‌تاپ‌ها مدل جدیدی از زن بوک 3 را با نام زن بوک 3 دیلاکس در نمایشگاه CES 2017 معرفی کرد.

ایسوس لپ‌تاپ ZenBook 3 را سال ۲۰۱۶ در نمایشگاه کامپیوتکس معرفی کرد. حالا امسال در نمایشگاه CES 2017 عضو جدیدی از این خانواده را با نام ZenBook 3 Deluxe معرفی کرده است. زن‌بوک ۳ به‌نوعی رقیب مک‌بوک اپل به‌شمار می‌رفت و حالا زن‌بوک ۳ دیلاکس آمده تا با مک‌بوک پروهای جدید اپل رقابت کند.

این لپ‌تاپ به سه درگاه USB-C مجهز است که دو تا از آنها از تاندربولت ۳ نیز پشتیبانی می‌کنند. صفحه نمایش آن ۱۴ اینچی است و رزولوشن فول اچ‌دی دارد. شاید رزولوشن آن در رقابت با مک‌بوک پرو و دیگر لپ‌تاپ‌های ویندوزی رده بالا ناامیدکننده به‌نظر برسد اما قطعا به عمر بیشتر باتری آن کمک شایانی می‌کند.

زن‌بوک ۳ دیلاکس به جدیدترین نسل پردازنده‌های اینتل یعنی Core i7 Kaby Lake مجهز است. همچنین تا ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه SSD را نیز پشتیبانی می‌کند. 

این لپ‌تاپ به سنسور اثر انگشت نیز مجهز است که در گوشه بالا سمت راست ترک‌پد آن قرار گرفته است. ZenBook 3 Deluxe کمتر از ۱.۳ کیلوگرم وزن دارد و در ماه مه با قیمت پایه ۱۷۰۰ دلار وارد بازار می‌شود.

 

 

منبع: جی اس ام

دیدگاه تان را بنویسید