گزارش جی پلاس: 20 موزیک پلیر برتر اندرویدی + لینک دانلود (قسمت دوم)

یکی از مهمترین کاربردهای اسمارت فون های امروزی که ما را از حمل MP3 و MP4 پلیر معاف کرده است، پخش موسیقی بدون محدودیت و با کیفیت بالا است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تا همین چند سال پیش هرکس می خواست از موسیقی یا هر فایل صوتی دیگر استفاده کند می بایست یک MP3 پلیر هم در کنار موبایل با خود حمل کند زیرا موبایل ها نه قابلیت پخش با کیفیت را داشتند و در مواردی حتی نمی توانستند موسیقی پخش کنند.

حالا در کنار هم قابلیت های جدیدی که اسمارت فون ها دارند، پخش موسیقی با بالاترین کیفیت هم از توانایی های آنها است. معمولا گوشی های اندرویدی یا فقط گوگل موزیک را برای این کار دارند و یا یک اپ ویژه توسعه دهنده هم برای این کار در گوشی گنجانده اند.  این در حالی است که اپ های طرف ثالث برای پخش موسیقی بسیار حرفه ای تر، جامع تر و قوی تر هستند پس اگر زیاد از گوشی خود برای گوش دادن به موسیقی یا فایل های صوتی دیگر استفاده می کنید، بهتر از یکی از اپ هایی را که در این گزارش معرفی می کنیم انتخاب کرده و نصب کنید زیرا همگی بهتر از اپ های دیفالت گوشی های اندرویدی تان هستند.

در نظر داشته باشید که اپ های معرفی شده در زیر ترتیبی ندارند و در سال 2016 هم معرفی نشده اند اما بهترین های این عرضه هستند. بعد از پایان توضیحات هر اپ، لینک دانلود آن قرار داده شده است. این گزارش در دو قسمت تهیه شده است و این قسمت دوم است. در سال 2016 به طور کلی هیچ موزیک پلیر قوی ای برای اندروید عرضه نشد. با جی پلاس همراه باشید. 

  1. Neutron

این اپ که قابلیت 32/64-bit audio  دارد کیفیت بسیار بالایی ارائه می دهد. این اپ همچنین قابلیت های پیشرفته و تنظیمات عالی دارد و می تواند افکت های صوتی هم به موسیقی بیفزاید. این اپ البته 6 دلار قیمت دارد. البته می توانید این اپ را برای 5 روز استفاده کنید و اگر خوشتان آمد 6 دلار برایش هزینه کنید.

لینک دانلود: free

  1. Pixel Player

این اپ طراحی مدرنی به سبک متریال دیزاین گوگل دارد و رابط کاربری ساده و قابل تنظیمی دارد. این اپ هم ایکوییلایزر با قابلیت تقویت باس و پشتیبانی از DPS  و ویجت های مختلف دارد. این اپ هم رایگان است اما با پرداخت 1 دلار می توانید به قابلیت های بیشتر آن دسترسی داشته باشید.

لینک دانلود: free

  1.  Sensor

این اپ با استفاده از سنسورهایی که در اسمارت فون های تان قرار دارد ترفندهای جالبی ارائه می دهد که دیگر موزیک پلیرها ندارند. برای مثال می توانید با تکان دادن دست در مقابل نمایشگر موبایل موسیقی را پخش یا متوقف کنید. همچنین وقتی گوشی در جیب تان است می توانید با ضربه زدن به آن به موسیقی بعدی بروید. برخی از این ترفندها با پرداخت هزینه درون برنامه ای ممکن می شود و برخی دیگر هم بدون پرداخت قابل استفاده هستند.

لینک دانلود: Download

  1. Shuttle

شاتل جزو محبوب ترین موزیک پلیرهای موجود در گوگل پلی نیست اما طرفداران آن پر و پا قرص هستند. این اپ کنترل مخصوص لاک اسکرین دارد. کنترل نوتیفیکیشن، ویجت ها و جستجو و دانلود برای البوم ها و موسیقی هم در کنار تغییر و توقف یا پخش موسیقی با حرکت گوشی از ویژگی های آن است.

لینک دانلود: Shuttle

  1. Beat - cloud & music player

این اپ برای کسانی است که به دنبال ویژگی های بسیار و همچنین ظاهر زیبا هستند. این اپ را می توانید به گونه ای تنظیم کنید که به موزیک پلیر شخصی تان تبدیل شود. همانطور که از نام این اپ پیداست می توانید با آن به طور مستقیم از دراپ باکس، باکس، اسکای درایو و گوگل درایو موسیقی دانلود یا استریم کنید.

لینک دانلود: Beat - cloud & music player

  1. PowerAmp Music Player

این اپ که 10 ها میلیون کاربر در سرتاسر جهان دارد در گوشی های اندرویدی یک بخش لازم به سمار می رود. این اپ از فرمت های گوناگون صوتی پشتیبانی می کند، می توانید فرکانس صوتی را به صورت پیشرفته تنظیم کنید، زیرنویس موسیقی را هم مشاهده کنید وبه دنبال موسیقی ها یا آلبوم های مورد نظر جستجو کنید. این اپ همچنین چند ویجت متنوع دارد.

لینک دانلود: PowerAmp Music Player

  1. Play Music

شاید بسیاری از ما شیفته قابلیت های مختلف اپ های طرف ثالث نباشیم و همان گوگل پلی موزیکی که روی همه گوشی های اندرویدی است را ترجیح دهیم. هیچ وقت نمی توان از آپ ها و سرویس های گوگل اشکال گرفته زیرا چیزی که کاکل نباشد را معرفی نمی کند. این اپ ساده است و قابلیت جستجو برای موسیقی های جدید را هم دارد. این اپ ویژگی های محدودی دارد اما آن ها را به خوبی انجام می دهد و طراحی زیبایی هم دارد.

  1. DoubleTwist

این هم یک اپ موزیک پلیر دیگر که کار زیادی روی طراحی و رابط کاربری آن شده است. این اپ البته قابلیت های قابل قبولی هم دارد برای مثال پادکست های رایگان برای تان ارائه می دهد و می توانید موسیقی ها دلخواه را روی آن جستجو و پخش کنید.

لینک دانلود: doubleTwist

  1. Rocket Music Player

یکی از دیگر از اپ های کهنه کار اندرویدی برای پخش موسیقی که هم تنظیمات پیشرفته دارد و هم اولیه. می توانید ظاهر این اپ را با تم های مختلف تغییر دهید، از طریق ان موسیقی استریم کنید، زیرنویس موسیقی ها را مشاهده کنید و از لاک اسکرین آن را کنترل کنید.

لینک دانلود: Rocket Music Player

  1. n7player Music 

این اپ که در گوگل پلی امتیاز 4.6 از 5 را از کاربرها گرفته است حتما چیزی برای ارائه دارد. نقطه عطف موفقیت این اپ طراحی خوب ان نیست. مهمترین توانایی این اپ در واقع کنترل بسیار زیاد روی صوت و موسیقی است. این اپ یک ایکوییلایزر پیشرفته و پیچیده برای تغییر و تنظیم فرکانس صوت دارد، باس را تقویت می کند، زیرنویس موسیقی ارائه می دهد و ویجت های مختلف دارد.

لینک دانلود: n7player Music Player

 

برگرفته از phonearena

 

دیدگاه تان را بنویسید