گزارش جی پلاس: 20 موزیک پلیر برتر اندرویدی + لینک دانلود (قسمت اول)

یکی از مهمترین کاربردهای اسمارت فون های امروزی که ما را از حمل MP3 و MP4 پلیر معاف کرده است، پخش موسیقی بدون محدودیت و با کیفیت بالا است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تا همین چند سال پیش هرکس می خواست از موسیقی یا هر فایل صوتی دیگر استفاده کند می بایست یک MP3 پلیر هم در کنار موبایل با خود حمل کند زیرا موبایل ها نه قابلیت پخش با کیفیت را داشتند و در مواردی حتی نمی توانستند موسیقی پخش کنند.

حالا در کنار هم قابلیت های جدیدی که اسمارت فون ها دارند، پخش موسیقی با بالاترین کیفیت هم از توانایی های آنها است. معمولا گوشی های اندرویدی یا فقط گوگل موزیک را برای این کار دارند و یا یک اپ ویژه توسعه دهنده هم برای این کار در گوشی گنجانده اند.  این در حالی است که اپ های طرف ثالث برای پخش موسیقی بسیار حرفه ای تر، جامع تر و قوی تر هستند پس اگر زیاد از گوشی خود برای گوش دادن به موسیقی یا فایل های صوتی دیگر استفاده می کنید، بهتر از یکی از اپ هایی را که در این گزارش معرفی می کنیم انتخاب کرده و نصب کنید زیرا همگی بهتر از اپ های دیفالت گوشی های اندرویدی تان هستند.

در نظر داشته باشید که اپ های معرفی شده در زیر ترتیبی ندارند و در سال 2016 هم معرفی نشده اند اما بهترین های این عرضه هستند. بعد از پایان توضیحات هر اپ، لینک دانلود آن قرار داده شده است. این گزارش در دو قسمت تهیه شده است و این قسمت نخست است. در سال 2016 به طور کلی هیچ موزیک پلیر قوی ای برای اندروید عرضه نشد. با جی پلاس همراه باشید.

  1. AIMP

یکی از محبوب ترین موزیک پلیر هایی که از اکثر فرمت های صوتی هم پشتیبانی می کند حتی فرمت هایی که تا حالا نشنیده اید همچون opus، dff و tta! هرچند رابط کاربری و ظاهر این اپ چندان قابل قبول نیست اما ساده است و کار با آن راحت! این پلیر به 8-band equalizer، پلی لیست های انتخابی، برنامه ریز (تا بتوانید موسیقی را در زمانی از پیش تعیین شده آغاز یا متوقف کنید) و بسیار قابلیت های دیگر دارد و مهم تر از همه اینکه رایگان است و هیچ خرید درون برنامه ای هم ندارد.

لینک دانلود: Download

  1. BlackPlayer

این اپ از یک طراحی مینیمالیستی و زیبا بهره می برد و رابط کاربری آن هم ساده و کامل است. این اپ از فرمت های mp3، wav، ogg  و flac  پشتیبانی کرده و علاوه بر ایکوییلایزر با تنظیمات از پیش تعیین شده و افکت های صوتی مختلف، کاملا رایگان هم هست. هرچند این اپ خرید درون برنامه ای ندارد اما اگر بخواهید تنظیمات کامل تر و حرفه ای تری داشته باشید می توانید با پرداخت هزینه ای به قابلیت های بیشتر دسترسی پیدا کنید. یک دلار می تواند این اپ را به نسخه کامل EX ارتقا دهد.

لینک دانلود: BlackPlayer

  1. Just Music Player

علی رغم نامش این اپ تنها یک موزیک پلیر نیست که گوش دادن به موسیقی های موجود در گوشی تان را فراهم می آورد. این اپ به علاوه یک سرویس استریم موسیقی هم هست که دسترسی به ده ها هزار موسیقی به صورت لیست شده در ژانرهای مختلف را به همراه زیرنویس برای تان فراهم می اورد. البته تنوع موسیقی های این اپ به اندازه اپ های ویزه استریم همچون پاندورا نیست اما حداقل رایگان است. در این اپ هم می توانید موسیقی های به روز را پیدا کنید و هم موسیقی های قدیمی و کلاسیک خارجی اما تنها مشکل وجود تبلیغات مزاحم است. ارگ بخواهید از این تبلیغات خلاص شوید باید 3 دلار به صورت دورن برنامه ای پرداخت کنید تا به نسخه پرو یا حرفه ای ارتقا یابید.

لینک دانلود: Just Music Player

  1. Music Folder Player

با این اپ می توانید موسیقی های خود را به جای دسته بندی بر اسا خواننده و ژانر، در فولدرهای مختلف قرار دهید. این اپ رابط کاربری و ظاهر چندان خوبی ندارد اما حداقل کارتان را به خوبی راه می اندازد و همه قابلیت هایی که از یک موزیک پلیر انتظار دارید را در اختیار تان قرار می دهد. این اپ هم رایگان است اما با خرید 2 دلار دورن برنامه ای می توانید از شر تبلیغات مزاحم خلاص شوید.

لینک دانلود: free

  1. Poweramp music player

یک موزیک پلیر قوی که همانطور که از نامش پیداست قابلیت های مختلف و بسیاری دارد. از جمله ویژگی های آن می توان به ایکوییلایزر گرافیکی 10-band، پشتیبانی از همه فرمت های صوتی، تنظیمات جداگان باس، پخش crossfade و gapless و ویرایش تگ اشاره کرد. این اپ رابط کاربری تمیز، ساده و جذابی دارد که می توانید با استفاده از تم های مختلف فضای ان را تغییر هم دهید. این اپ تم ویژه لاک اسکرین گوشی هم دارد. این اپ یک نسخه رایگان دو هفته ای دارد و سپس باید برای استفاده از ان 3 دلار پرداخت نمایید. این اپ در واقع قوی ترین اپ موزیک پلیر اندرویدی است که متاسفانه رایگان نیست.

لینک دانلود: trial

  1. Equalizer+

همانطور که از نام این اپ پیداست، یک موزیک پلیر و تغییر دهنده حرفه ای فرکانس است. می توانید تا 10 تنظیمات دستی خود را ذخیره کنید و 5 فرکانس باند مختلف هم در اختیار دارید. با پرداخت درون برنامه ای 3 دلار به قابلیت هایی همچون تقویت باس هم دسترسی خواهید داشت.

لینک دانلود: free

  1. Fusion

این اپ را توسعه دهنده هندی اسمارت فون به نام Lava ساخته است که تبلیغات ندارد و کاملا هم رایگان است. می توانید موسیقی های خود را در این اپ دسته بندی کنید. با این اپ همچنین می توانید از تازه ترین موسیقی ها توسط خواننده یا در ژانر مورد علاقه تان مطلع شوید.

لینک دانلود: Download

  1. JetAudio

این اپ که در سال های دور موزیک پلیر آن روی ویندوز معروف بود تقریبا از همه فرمت های موسیقی پشتیبانی می کند. این اپ هم تنظیم کننده گرافیکی فرکانس دارد و تعدادی افکت صوتی را می توانید به کارتان بیفزایید. دیگر قابلیت خاص این اپ این است که با تکان دادن گوشی در جهات های مختلف می توانید به موسیقی قبل و بعد بروید. همچنین می توانید سرعت پخش را کم و زیاد کنید. نسخه اصلی این اپ رایگان است اما با پرداخت 4 دلار می توانید آن را کامل کنید.

لینک دانلود: free

  1. Music Player by Leopard V7

این هم یک موزیک پلیر دیگر که کاملا رایگان است و خبری از اپ های تبلیغاتی در آن نیست. این اپ ظاهر و رابط کاربری خوبی دارد  و اجازه می دهد صفحه اصلی را انتخاب کنید و با تکان دادن گوشی به موسیقی قبل یا بعد بروید.

لینک دانلود: Download

  1. Musixmatch

این اپ نه تنها موسیقی ها را برای پخش می کند بلکه از طریق اینترنت زیرنویس موسیقی های انگلیسی را هم برای تان نمایش می دهد که روش خوبی برای تقویت زبان انگلیسی است. این اپ 10 ها میلیون بار دانلود شده است. این اپ با دیگر سرویس های موسیقی همچون Spotify، Deezer و Google Play Music هم هماهنگ است.

لینک دانلود: Download

منبع: فون آرنا

دیدگاه تان را بنویسید