جی پلاس: معرفی تازه ترین نسخه پرندگان خشمگین؛ Angry Birds Blast + لینک دانلود

سازنده های انگری بردز یا پرنده های خشمگین پس از سال ها از عرضه نخستین نسخه هنوز هم دارند با نام آن پول پارو می کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، یک سال و نیم از عرضه Angry Birds 2 می گذرد با این حال هنوز هم در لیست 100 اپ و بازی برتر اندروید و ای او اس قرار دارد. انیمیشن The Angry Birds Movie هم در آمدی 350 میلیون دلاری داشت که 5 برابر بیشتز هزینه ساخت ان بود. نسخه Rovio هم هنوز دارد گرد و خاک به پا می کند. با جی پلاس همراه باشید تا تازه ترین نسخه بازی محبوب پرنده های خشمگین را معرفی کنیم. 

تازه ترین نسخه بازی پرنده های خشمگین هم تحت عنوان Angry Birds Blast منتشر شده است. سبک این بازی هم همچون دیگر قسمت های پرنده های خشمگین است و تعداد پرتاب های محدودی در هر مرحله دارید. برای مثال مممکن است در یک مرحله از شما خواسته شود تا 20 بادکنک را با 10 پرتاب بترکانید در حالی که موانع زیادی هم سر راهتان قرار داده می شود.

در بادکنک های مختلف، پرنده های خشمگین قرار دارند و شما باید با تعداد محدودی پرتاب همه این پرنده ها را چنگال خوک های شیطانی نجات دهید.

سلاح های مختلفی همچون بمب و راکت و تیر کمان در اختیار کاربر قرار داده می شود تا بتواند تعداد بیشتری بادکنک را بترکاند. در این راه البته خوک های شیطانی موانعی را در مقال شما قرار می دهند که باید با حال پازل هایی آنها را از سر راه بردارید و با دور بزنید. با اینکه در این بازی بادکنکها وارد شده اند اما باز هم گیم پلی و فیزیک همان بازی اصلی را به یاد می آورد.

این بازی دو حالت کلی دارد که می توانید انتخاب کنید و آن هم حالت کمپین روزانه و کمپین هفتگی است. در کنار خوک ها و پرنده های زندانی، جعبه هایی هم وجود دارند که با خراب کردن آن سلاح های جدیدی در اخیتیارتان قرار داده می شود تا کار را راحت پیش ببرید. اگر زرنگ باشید و جعبه ها را با کمترین حرکات خرد کنید، ـپشن های بسیار بیشتری در اختیارتان قرار داده می شود. در چالش روزانه برای برنده شدن به شما سکه های نقره ای داده می شود و همچنین بسته به عملکرد تعدادی بوستر یا تقویت کننده هم برای مراحل بعد در اختیارتان قرار داده می شود.

در این بازی دو نوع سکه وجود دارد که یکی همین سکه های معمول درون بازی و نقره ای است که می توانید با آنها تقویت کننده بگیرید و دیگری سکه طلا است که ارزش بیشتر دارند و باید با خرید پولی آنها را به دست آورید. این سکه ها می توانند برای تان سکه نقره ای هم بخرند یا جان تان را نجات دهند. اگر یک مرحله از کمپین اصلی را ببیازید، یک جان از دست می دهید و اگر هیچ جان دیگری برای تان باقی نماند، نمی توانید به مرحله بعد بروید. البته اگر با پول سکه های طلا بخرید کمی زمان می برد تا به صورت جان به مرحله اضافه شود پس عجله نکنید. در واقع خرید سکه طلا نوعی تقلب غیر رسمی است و بهتر است با تمرکز خود بازی را بدون کمک خارجی به پیش ببرید.

از طرف دیگر این بازی گاهی آنقدر سخت می شود که با هزینه کردن و خرید جان و سکه هم نمی توانید از پسش بر بیایید پس بهتر است به توانایی های خود تکیه کنید تا پول!

هرچند این بازی همچون دیگر نسخه های انگری بردز نیست اما باز هم برای کسانی که این سبک را می پسندند لذت بخش است. هرچند این بازی برای گذراندن وقت خالی و سرگرم شدن خوب است اما چیز خاصی درون خود ندارد. یعنی این بازی نمی تواند جایگاه بالاتری نسبت به رقبایش همچون Candy Crush Saga یا Boov Pop داشته باشد!

این بازی در واقع رایگان است و در صورت نیاز هم خرید دورن برنامه ای دارد پس می توانید همین حالا آن را دانلود و تست کنید. انتظار نداریم که این بازی در صدر جدول ها قرار بگیرد و اگر چنین اتفاقی رخ دهد فقط به خاطر نامی است که به یدک می کشد.

لینک دانلود» AndroidiOS

برگرفته از phonearena

 

دیدگاه تان را بنویسید