گزارش جی پلاس: 5 اپ برتر برای استریم موسیقی + لینک دانلود

استریم موسیقی یکی از کارهای ساده و کاربردی برای یافتن و لذت بردن از موسیقی مورد نظر برای کاربران موبایل است.

لینک کوتاه کپی شد

 به گزارش جی پلاس، اپ ها و سرویس های زیادی وجود دارند که به صورت پولی یا رایگان موسیقی مورد نظر کاربر را به صورت آنلاین یا آفلاین پخش می کنند و می توانند خواننده های جدید یا آلبوم های جدید را به کاربر اطلاع دهند.

هرچند اپ های بسیار زیادی این کار را انجام می دهند اما جالب است بدانید که بهترین اپ ها در این زمینه آنهایی هستند که قدیمی تر از بقیه هستند و بی دلیل هم نیست که با سابقه بیشتر هنوز هم بهترین به شمار می روند. در این گزارش می خواهیم 5 مورد از بهترین نرم افزارهای این حوزه را معرفی کنیم. این 5 اپلیکیشن با میلیون ها کاربر از سرتاسر جهان بهترین قابلیت ها را برای استریم موسیقی دارند. در نظر داشته باشید که این نرم افزارها برای یافتن موسیقی های انگلیسی مناسب جهت تقویت زبان بسیار کاربردی هستند. شایان ذکر است که در پایان معرفی هر اپ، لینک دانلود آن برای اندروید و آی او اس قرار داده شده است. با جی پلاس همراه باشید.

Pandora

پاندروا یکی از کامل ترین اپ های استریم موسیقی است که تحلیل کاملی هم از آنها ارائه می دهد. این اپ لیستی از موسیقی های مورد علاقه کاربر تهیه می کند و با گذر زمان سلیق او در موسیقی را تشخیص داده و بر این اساس موسیقی های جدید به لیست می افزاید. می توانید دسته بندی های مختلفی از خواننده ها، موسیقی ها و ژانرها تهیه کنید و به علاوه برای موسیقی های جدید کتابخانه قوی و به روز آن را جستجو کنید.

لینک دانلود: Android و iOS

Spotify

اسپاتیفای که روی همه دستگاه ها به صورت رایگان نصب می شود در هر زمان و مکانی موسیقی مورد نظرتان را پیدا کرده و به سادگی پخش می کند. می توانید وارد صفحات و آلبوم های خواننده ها شوید یا پلی لیست خود را با موسیقی های مورد نظرتان بسازید. اگر می خواهید موسیقی های جدید را کشف کنید، یک پلی لیست آماده از سبکی که دوست دارید را گوش دهید. اگر مبلغی درون برنامه ای پرداخت کرده و کاربر رسمی اسپاتیفای شوید می توانید موسیقی ها را دانلود کنید و خبری از تبلیغات مزاحم هم نخواهد بود.

لینک دانلود: Android و iOS

Slacker Radio

این نرم افزار دنیایی از موسیقی های دسته بندی شده را در اختیار کاربر قرار می دهد که می تواند از بین آنها موسیقی های مورد علاقه خود را انتخاب و جدا کند. البته این اپ جنبه رادیویی هم دارد و خواننده های معروف خارجی در کنار برنامه های کمدی و اخبار ورزشی در کانال ها رادیویی که از این اپ پخش می شود جمع می شوند. این اپ می تواند در حالت آفلاین هم موسیقی ها یا کانال هایی که قبلا انتخاب کرده اید را برای تان پخش کند.

لینک دالنود: Android و iOS

TuneIn Radio

با استفاده از این نرم افزار به صورت رایگان به کانال های رادیویی مورد علاقه تان گوش دهید. این اپ از حدود 100 هزار کانال رادیویی پشتیبانی می کند و بزرگ ترین دسته بندی کانال های ورزشی، اخبار، موسیقی و سخنرانی در سرتاسر جهان را در خود جای داده است. اگر مبلغی درون برنامه ای پرداخت کنید به قابلیت های بیشتری از جمله کتاب های اصوتی و موسیقی های رایگان (که پولی هستند) دسترسی خواهید داشت.

لینک دانلود: Android و iOS

SoundCloud

ساوندکلاود یکی از محبوب ترین اپ ها در این حوزه است و میلیون ها کاربر فعال دارد که از طریق ان به صورت رایگان به موسیقی گوش می دهند. با این اپ می توانید موسیقی های جدید و به روزی را پیدا کنید که در جای دیگر وجود ندارد و در قسمت موسیقی های پیشنهادی یا suggested tracks ترک هایی را گوش کنید که بقیه می پسندند. می توانید به خواننده هایی از ژانر های مختلف گوش دهید، با دوستان خود ارتباط برقرار کنید، پلی لیست ایجاد کنید و بسیاری از قابلیت های دیگر. اگر مبلغ درون برنامه ای پرداخت کنید دیگر خبری از تبلیغات مزاحم نیست و همه قابلیت های این اپ برای تان باز می شود. اگر اهل گوش دادن به موسیقی های خارجی هستید پرداخت این مبلغ برای ساوندکلاود ارزشش را دارد.

لینک دانلود: Android و iOS

 

برگرفته از phonearena

 

دیدگاه تان را بنویسید