جی پلاس: 5 دانلود منیجر برتر برای اندروید + لینک دانلود / چگونه از اینستاگرام دانلود کنیم؟

اگر عادت دارید با استفاده از موبایل و تبلت زیاد دانلود کنید، طی کردن مسیر همیشگی Tap > Save آنچنان که باید قوی و سریع نیست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، وقتی می خواهید با استفاده از موبایل دانلود کنید، در موارد بسیاری به دلیل قطعی اینترنت دانلود نیمه کاره خراب می شود و یا وقتی فایل دانلود می شود نمی توانید آن را در موبایل پیدا کنید. حتی ممکن است به دلیل حجم فایل و محدودیت دانلود منیجر خود اندروید نمی توانید یک فایل را دانلود کنید.

خوشبختانه اپ های دانلود منیجر طرف ثالث این مشکل را رفع کرده اند و به جز افزایش سرعت دانلود و ایجاد امکان استاپ دانلود، قابلیت های اضافه دیگری هم دارند. این اپ ها با تقسیم فایل ها به چند قسمت سرعت دانلود را افزایش می دهند. اگر به یک اپ منیجر دانلود نیاز دارید، این گزارش را ملاحضه کنید تا بهترین اپ ها در این زمینه را معرفی کنیم.

Download Manager Pro

یکی از قوی ترین دانلود منیجرها برای اندروید که علاوه بر افزایش سرعت دانلود با مرورگرتان هم هماهنگ می شود و می توانید هر حجمی که خواستید با آن دانلود کنید. این اپ می تواند دانلود فایل هایی که دانلودشان نیمه قطع شده را از همان نقطه آف=غاز کند و اگر سرعت دانلود خوب است می توانید همزمان چند فایل برای دانلود بگذارید. مدیا دانلودری که در این اپ گنجانده شده می تواند از وب سایت های استریم ویدئو هم موزیک و فیلم دانلود کند.

لینک دانلود: Android

Download Manager Accelerator

این دانلود منیجر می تواند به راحتی و با سرعت خوب هر حجمی از فایل را روی موبایل دانلود کند. قابلیت Pause و Resume این اپ بسیار خوب عمل می کند. از دیگر ویژگی های این اپ می توان به برنامه ریزی برای دانلود و انجام تنظیمات برای اینکه دانلود فقط وقتی وای فای متصل است صورت بگیرد اشاره کرد. این اپ رابط کاربری ساده و زیبایی دارد و می تواند دانلود فایل های قطع شده را از همان نقطه آغاز کند.

لینک دانلود: Android

 

Insave - Download for Instagram

اگر به دنبال دانلود عکس از اینستاگرام هستید، این اپ گزینه خوبی است. این اپ می تواند هر عکس و فیلمی را از اینستاگرام دانلود کند. وقتی وارد این اپ شوید می توانید هرچیزی که در فید اینستاگرامتان هست دانلود کنید. می توانید چندین عکس و ویدئو را همزمان هم دانلود کنید. تصاویر و ویدئوهای دانلود شده مستقیما در گالری گوشی ذخیره می شوند.

لینک دانلود: Android

 

Advanced Download Manager

این دانلودر قوی برای اندروید با استفاده از یک قابلیت خاص سرعت دانلود را بالا می برد و می توانید 3 فایل را به صورت همزمان دانلود کنید. این اپ با مرورگرهای گوشی تان هماهنگ می شود و دانلود از آنها را تسهیل می کند. این اپ یک سیستم لود داخلی تصاویر، اسناد، آرشیوها و برنامه ها دارد. می توانید تعیین کنید که فایل دانلودی به کارت حافظه انتقال یابد و حافظه داخلی را سنگین نکند. این دانلود منیجر هم می تواند دانلودهای قطع شده را از نقطه قطع آغاز کند. دانلود فایل های بالای 2 گیگابایت هم در این نرم افزار ممکن است. این منیجر یکی از کامل ترین اپ های دانلود اندرویدی است.

لینک دانلود: Android

Download Accelerator Plus

یک دانلود منیجر پیشرفته که سرعت دانلود را هم افزایش می دهد. این نرم افزار قابلیت هایی همچون دانلود مستیقم روی کارت اس دی، پشتیبانی از همه مرورگرها، قابلیت توقف و ادامه دانلود و رفع خودکار و هوشمند خطاهای دانلود دارد. این منیجر فایل ها را به چند تکه تقسیم می کند تا سرعت افزایش یابد. می توانید فایل های بسیاری را به صورت همزمان دانلود کنید و یا برخی را در صف دانلود قرار دهید تا پشت سر هم دانلود شوند. این اپ همچنین می تواند از کد اسکن QR هم دانلود کند.

لینک دانلود: Android

برگرفته از phonearena

 

دیدگاه تان را بنویسید