گزارش جی پلاس: 5 اپ برتر موبایلی برای پخش رادیو و پادکست + لینک دانلود

اگر به گوش دادن به پادکستهای رادیویی علاقه دارید، اپ های بسیاری هستند که پادکست های آنلاین را برای تان یافته و دسته بندی می کنند تا همیشه به آنها دسترسی داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، اپ های پادکست تنظیمات بسیاری دارند از تایمر خواب (که به صورت خودکار پادکست مورد علاقه تان را پخش می کند) تا امکان جستجوی پادکست های معروف. در این گزارش قصد داریم بهترین نرم افزارها برای کار با پادکست را معرفی کنیم. در نظر داشته باشید که این نرم افزارها معمولا از پادکست های انگلیسی زبان پشتیبانی می کنند و برای ارتقا سطح زبان در زمینه شنیداری بسیار کارآمد هستند. شایان ذکر است که نرم افزار ها همگی رایگان هستند و در پایان توضیحات هر یک، لینک دانلودآنها قرار داده شده است.با جی پلاس همراه باشید.

Pocket Casts

یک پلیر پادکست با امکانات کامل و تنظیمات و رابط کاربری ساده که کارتان را برای گوش دادن به پادکست های مورد علاقه تان تسهیل می کند. از جمله تنظیمات این پلیر می توان به امکان متوقف کردن، افزایش سرعت، چند برابر کردن صوت، تایمر خواب و پشتیبانی از اندروید اتو (برای خودروها) و اندروید ور (برای گجت های پوشیدنی) اشاره کرد. این اپ همچنین مجموعه ای از ابزار را شامل می شود که برای مثال نوتیفیکیشن برای اطلاع دادن از اپیزودهای جدید، دانلود خودکار، فیلتر گزاری، امکان جستجو و مرمرگر داخلی، امکان به اشتراک گذاری و ورود و خروج لینک را شامل می شود.

لینک دانلود: Android iOS /

Podcast Republic

یک نرم افزار عالی برای مدیریت پادکست ها، کتاب های صوتی، کانال های یوتیوب و استریم آنلاین شبکه های رادیویی که در آن می توانید هر چیزی را جستجو کرده و به آن گوش دهید. می توانید بدون دانلود پادکست (که ممکن است حجم زیادی در گوشی تان بگیرد) آن را پلی کنید و یا اینکه اگر همیشه دسترسی به اینترنت ندارید از طریق دانلود منیجر خود اپ، پادکست ها را برای حالت آفلاین دانلود کنید. این نرم افزار از چند زبان پشتیبانی می کند، برای تبلت ها یک طراحی ویژه دارد، دستگاه هایتان را با هم هماهنگ می کند و از اندروید اتو و اندروید ور هم پشنیبانی می کند. مدیاپلیر داخلی این اپ قابلیت تغییر سرعت پخش، کار با بلوتوث و تایمر خواب هم دارد. این نرم افزار یک قابلیت منحصر به فرد هم دارد و آن دولایه تنظیمات است که یکی شخصی و دیگری کلی است! این نرم افزار نسخه آی او اس ندارد.

لینک دانلود: Android

AntennaPod

یک نرم افزار برای مدیریت و پخش پادکست ها که به میلیون ها پادکست رایگان و پولی دسترسی دارد. با این نرم افزار می توانید ضمن استفاده از دیتابیس پادکست ای تیونز، فیدهای خود را بیفزایید، وارد و یا خارج کنید. این اپ همچنین از تنظیمات قوی خودکار برای دانلود و حذف اپیزودها بهره می برد تا کاربر بتواند برای زمان های مختلف اپیزودهای خاص انتخاب کند. سرعت پخش پادکست در این اپ را می توان تغییر داد. ناگفته نماند که این اپ هم تایمر خواب دارد. به علاوه می توانید پادکست ها را جستجو کرده و در شبکه های اجتماعی با دوستان تان به اشتراک بگذارید. این اپ با توجه به عادت های شما و برای جلوگیری از پر شدن حافظه گوشی، کَش پادکست هایی که زیاد گوش نمی کنید را به صورت خودکار حذف می کند. حتی می توانید تعیین کنید که وقتی به یک لوکیشن خاص می رسید چه پادکستی برای تان پخش شود. همچنین می توانید از بین تم های تاریک و روشن یکی را انتخاب کنید تا رابط کاربری چشم هایتان را به ویژه در تاریکی شب اذیت نکند.

لینک دالنود:  Android

NPR One

وقتی این اپ را باز می کنید پیش از اینکه به سراغ پادکست ها برود برخی اخبار روز را در اختیارتان قرار می دهد. این اپ همچنین همواره داستان های شنیداری و پندآموز برای تان دارد. البته اگر علاقه به شنیدن این داستان ها و اخبار نداشته باشید و بخواهید مستقیم سر اصل مطلب بروید، این اپ عادات شما را تشخیص داده و پس از مدتی این مرحله راحذف می کند. این اپ همچنین با اندروید اتو و اندروید ور هماهنگ است تا مثلا بتوانید وقتی از روی گوشی تان پادکست پلی می شود، آن را از طریق ساعت هوشمند متوقف کنید. این اپ با یک رابط کاربری ساده و جالب، شبکه های رادیوی و پادکست های بین المللی، ملی و حتی منطقه ای را در اختیارتان قرار می دهد. این اپ هم یک تایمر خواب دارد.

لینک دانلود: Android  iOS  /

CastBox

در این اپ می توایند بین بیش از 340 هزار پادکست به جستجو پرداخته و آنهایی که دوست دارید را انتخاب کنید. این پادکست ها به 16 گروه تقسیم شده اند تا بتوانید علاقه مندی های خود را از طریق دسته بندی راحت تر پیدا کنید. اپیزودهای مورد نظر را می توانید با فرمت mp3 بدون هزینه و محدودیت دانلود کنید. حین پخش پادکست و رادیو می توانید آن را از یک ویجت ویژه، بخش نوتیفیکیشن ها، لاک اسکرین، هدفون و بلوتوث کنترل کنید. می توایند یک پلی لیست شخصی با مجموعه ای از پادکست های مختلف هم ایجاد کنید. این اپ هم علاوه بر تایمر خواب، امکان انتخاب بین تم های تاریک و روشن را برای تان فراهم می آورد.

لینک دانلود: Android iOS /

برگرفته از phonearena

 

دیدگاه تان را بنویسید