منصوریان: هیچ شرطی برای رحمتی تعیین نکرده‌ام

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تا زمانی که ورودی نداشته باشیم بازیکنی را از دست نخواهیم داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، علیرضا منصوریان پس از پایان جلسه امروز (دوشنبه) هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد جدایی آرش افشین از تیم استقلال اظهار داشت: یکسری صحبت‌ها امروز انجام شد و ما در نهایت تصمیم گرفتیم به این بازیکن آزادی عمل بدهیم تا بتواند در مورد آینده‌اش تصمیم بگیرد. او می‌تواند در روزهای آینده ضمن توافق با باشگاه رضایت‌نامه‌اش را دریافت کرده و از استقلال جدا شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که تکلیف دیگر بازیکنان حاضر در لیست مازاد باشگاه استقلال چه خواهد شد؟ گفت: ما به بقیه نفرات‌مان نیاز داریم. آنها از داشته‌های‌مان هستند و قصد نداریم بازیکنان باارزش خود را کنار گذاشته و دست‌مان را خالی کنیم.

تا زمانی که ورودی نداشته باشیم بازیکنی را از دست نمی‌دهیم

منصوریان درباره اینکه چه نفراتی را به تیمش اضافه خواهد کرد نیز یادآور شد: ما برای بستن تیم تا هفته بیستم مهلت داریم و تا آن زمان با حوصله بازیکن مدنظرمان را انتخاب خواهیم کرد. چنانچه بازیکنی را بخواهیم جذب کنیم ابتدا شرایط را بررسی خواهیم کرد. در این میان امکان دارد نام بازیکنی را از لیست خارج کنیم. البته بازیکنانی که مدنظر ما هستند تحت قرارداد باشگاه‌های خود بوده و در شرایط خاص می‌شود آنها را جذب کرد. در کل تا زمانی که ورودی نداشته باشیم بازیکنی را از دست نمی‌دهیم.

غفوری به زودی به تمرینات ما اضافه خواهد شد

سرمربی تیم فوتبال استقلال با ابراز رضایت از وضعیت وریا غفوری تصریح کرد: وریا به خوبی تمریناتش را انجام داده است و به زودی به ما اضافه می‌شود. محسن کریمی هم در تمرینات شرکت می‌کند.

اعضای هیئت مدیره به من اختیار تام دادند

منصوریان در خصوص وضعیت سیدمهدی رحمتی و بختیار رحمانی هم گفت: این دو بازیکن تمرینات‌شان را محکم پیش می‌برند. در جلسه هیئت مدیره یکی از موارد مطرح شده در این رابطه بود که اعضا به من اختیار تام دادند.

هیچ شرطی برای رحمتی تعیین نکرده‌ام

وی در پاسخ به این سؤال که آیا صحت دارد که برای ادامه همکاری رحمتی سه شرط تعیین کرده است، گفت: هیچ شرطی برای رحمتی تعیین نکرده و او محکم به کارش ادامه می‌دهد. رحمتی و دیگر بازیکنان از نظر فنی هیچ فرقی با هم ندارند.

پیش از جلسه هیئت مدیره با قلعه‌نویی صحبت نکردم

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به طرح این موضوع که گفته می‌شود پیش از حضور در جلسه هیئت مدیره با امیر قلعه‌نویی مشورت کرده است، گفت: این خبر دروغ محض است! خواهش می‌کنم به این مسائل ورود نکنید. پیش از ورود به جلسه در رستورانم مشغول غذا خوردن بودم.

پس از بازی با سپاهان بلند شدیم!

منصوریان در پاسخ به این پرسش که «چه قولی به هواداران استقلال برای نیم‌فصل دوم می‌دهید؟»، تصریح کرد: هیچ سرمربی نمی‌تواند به هواداران و علاقه‌مندان به فوتبال قول بدهد، چون در فوتبال اتفاقات عجیب زیادی رخ می‌دهد. پس از بازی با سپاهان، می‌توانیم بگوییم که موج‌های مثبتی در تیم ایجاد شد. اعتقاد دارم که پس از این دیدار، می‌توان به بنزین‌های سبزمان یعنی جوانان اعتماد کرد. ما نیاز به بلند شدن قوی داشتیم که در مقابل سپاهان این اتفاق افتاد.

السد را شکست دهیم روزهای خوبی در پیش خواهیم داشت

وی با اشاره به دیدار استقلال در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: پلی‌آف سختی در پیش داریم. السد قطر در غرب آسیا رکوردهای زیادی دارد. اعتقاد من بر این است که اگر السد را شکست دهیم، روزهای خوبی در پیش خواهیم داشت. از طرفی، تیمی که امروز تمرین می‌کند، برای بازی‌های برگشت ناامید نیست. جدول هم طوری نشان نمی‌دهد که بخواهیم ناامید شویم و به بالای جدول نرسیم.

باید در شرایط برابر با پرسپولیس بازی کنیم، 28 بهمن زمان خوبی برای دربی نیست

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره برگزاری دربی در تاریخ 24 بهمن ماه گفت: با رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه هماهنگی‌های لازم صورت گرفته و قرار است نامه‌ای در این خصوص به سازمان لیگ بفرستیم. ما برای برگزاری دربی دو تاریخ 24 و 28 بهمن را پیش رو داشتیم. قرار بود به شرطی 28 بهمن بازی کنیم که استقلال و پرسپولیس در تاریخ 23 به میدان رفته باشند، اما به دلیل اینکه 19 با السد بازی داریم، ممکن است در این دیدار تلفات جسمانی، آسیب‌های روحی و روانی و ... داشته باشیم. بنابراین 28 بهمن به درد ما نمی‌خورد. باید در شرایط برابر مقابل پرسپولیس بازی کنیم، هر چند که با تغییر نفرات هم می‌توانیم مقابل پرسپولیس خودمان را آماده کنیم.

منصوریان همچین در خصوص اینکه چرا بازیکنان و مربیان استقلال پس از بازی‌های این تیم مصاحبه نمی‌کنند، گفت: باید در این خصوص با افتخاری صحبت کنم. فکر می‌کنم اسپانسر باشگاه ما را خریده باشد! حتی بارسلونا و رئال مادرید هم این‌گونه نیستند و باید شرایطی فراهم شود که دوربین‌ها و رسانه‌‌ها هم بتوانند مصاحبه‌های خود را با بازیکنان و مربیان انجام بدهند.

 

دیدگاه تان را بنویسید