باوئرمان تا سال ٢٠٢٠ با ورزبرگ قرارداد بست

دیرک باوئرمان مربی سابق در بوندس لیگا ، سرمربی ورزبرگ شد. او تا پایان فصل ٢٠٢٠ با این تیم قرارداد بست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، باوئرمان سرمربی جدید ورزبرگ خواهد بود . او تا پایان فصل ٢٠١٩-٢٠٢٠ با این تیم قرارداد بسته است. خبر قرارداد او روز دوشنبه به صورت رسمی در کنفرانس خبری سرمربی ورزبرگ اعلام می شود. گونارس بالودیس ، مدیر عامل باشگاه ورزبرگ در این باره گفت: باوئرمان در کنار نگرش خوب و تجربه ای که دارد، از روشن بینی خاصی برخوردار است.

باوئرمان با لورکوزن و بامبرگ ٩ بار قهرمان آلمان شده است. او چهار بار نیز قهرمان جام شده و در بوندسلیگا مربی منتخب سال بوده است.

باوئرمان ٥٩ ساله در کشورهای بلژیک ، یونان، لیتوانی ، روسیه و لهستان فعالیت داشته است. او در سال ٢٠٠٥ تیم آلمان را در مسابقات قهرمانی اروپا به نایب قهرمانی رساند.  او پیش از آمدن به ورزبرگ سر مربی تیم ملی بسکتبال ایران بود.

تیم ورزبرگ بعد از دو سال و نیم همکاری خود با داگ اسپردلی را به پایان رساند. او جمعه صبح به کار خود خاتمه داد. مدیر عامل ورزبرگ در این باره افزود: ما مدیون اسپردلی هستیم. او تیم ما را دوباره به بوندسلیگا باز گرداند. متاسفانه ،اتفاقات هفته های اخیر ما را مجبور کرد که به کارمان با این مربی خاتمه دهیم. نتایج ما منطبق با انتظاراتمان نبود. ما از همه ی تلاش های اسپردلی تشکر میکنیم و برای او آرزوی موفقیت داریم.

منبع: ایسنا

 

دیدگاه تان را بنویسید