قابلیت جدید واتس‌‎اپ: پین‌کردن حداکثر 3 پیام در چت‌ها! + عکس

واتس‌اپ از آذرماه سال گذشته قابلیت پین‌کردن پیام‌ها را فراهم کرده بود و اکنون می‌توانید پیام‌های بیشتری را در بالای یک چت پین کنید. همه کاربران هنوز به این قابلیت دسترسی ندارند ولی به‌زودی در دسترس همه قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ علاوه بر پیام‌های متنی می‌توانید تصاویر و نظرسنجی‌ها را نیز در مدت‌زمان‌های مشخص‌شده‌ای پین کرد.

دیجیاتو نوشت: واتس‌اپ از آذرماه سال گذشته قابلیت پین‌کردن پیام‌ها را فراهم کرده بود و اکنون می‌توانید پیام‌های بیشتری را در بالای یک چت پین کنید. همه کاربران هنوز به این قابلیت دسترسی ندارند ولی به‌زودی در دسترس همه قرار خواهد گرفت.

«مارک زاکربرگ»، مدیرعامل متا و «ویل کاتکارت»، رئیس واتس‌اپ هر دو در کانال‌های خود اعلام کرده‌اند که اکنون می‌توان حداکثر سه پیام را در بالای یک چت پین کرد که با این وجود، می‌توان سریع‌تر به اطلاعات موردنیاز خود دست پیدا کرد. همانطور که TechCrunch اشاره می‌کند، فقط می‌توان پیام‌هایی را پین کرد که از زمان راه‌اندازی این ویژگی ارسال شده‌اند.

 

محدودیت‌ها و جزئیات پین‌کردن پیام‌های واتس‌اپ

 

چت واتساپ

 

اپلیکیشن پیام‌رسان متعلق به متا همچنین صفحه Help Center خود را به روز کرده است تا قوانین جدید مربوط به قابلیت پین‌کردن سه پیام را اطلاع‌رسانی کند. طبق توضیحات این صفحه، می‌توانید علاوه بر پیام‌های متنی، تصاویر و نظرسنجی‌ها را نیز پین کنید تا به مدت 24 ساعت، 7 روز یا یک ماه کامل در بالای چت نمایش داده شوند.

اگر فقط یک پیام را پین کنید، خودِ پیام در بالای چت نشان داده می‌شود. اما اگر پیام‌های بیشتری را پین کنید، فقط تعداد پیام‌هایی که پین شده‌اند نمایش داده می‌شود. با ضربه‌زدن روی آن نیز پیام‌های پین‌شده به‌ترتیب نمایش داده می‌شوند. برای پین‌کردن یک پیام نیز فقط نیاز است تا انگشت خود را روی آن فشار دهید و گزینه «پین» را انتخاب کنید. سپس باید مدت‌زمان موردنظر خود را انتخاب کنید.

در چند وقت گذشته، ویژگی‌های قابل‌توجه دیگری نیز به واتس‌اپ اضافه شده‌اند. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به گزینه‌های جدیدی برای قالب‌بندی متن اشاره کرد که شامل فهرست‌های شماره‌دار و بولت‌دار، نقل‌قول‌ها و کدهای درون خطی می‌شود.

دیدگاه تان را بنویسید