بارش برف و باران در جاده‌های 26 استان + اسامی

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) به صورت عادی است اما در محورهای شمالی بارش برف و باران و مه گرفتگی در ارتفاعات گزارش شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از بارش برف و باران در جاده‌های ۲۶ استان کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) به صورت عادی است اما در محورهای شمالی بارش برف و باران و مه گرفتگی در ارتفاعات گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه در سایر محورها تردد روان است و مشکل ترافیکی خاصی وجود ندارد، ادامه داد: در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، البرز، تهران، زنجان، سمنان، فارس، قزوین، قم، لرستان، مازندران، مرکزی، همدان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، گلستان، کرمانشاه، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد و کردستان بارش برف و باران گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره بارش باران در پنج استان کشور خاطرنشان کرد:  در برخی از محورهای استان های خراسان جنوبی، کرمان، سیستان و بلوچستان، خوزستان و گیلان بارش باران مشاهده شده است.

دیدگاه تان را بنویسید