هشدار به افرادی که دنبال لاغری هستند/ پلیس مبارزه با مواد مخدر: قرص لاغری استانداردی در بازار نیست

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت بیان داشت: قرص‌هایی که الان در کف بازار فروش قرص‌های لاغری وجود دارند حتی یک مورد قرص استاندارد هم وجود ندارد و نیست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ خبرگزاری صداوسیما نوشت: سرهنگ حسین باباپور در خصوص تجویز قرص لاغری گفت: واقعا تشخیص این قرص‌ها با قرص‌های مجاز بسیار سخت است و باید مردم برای تهیه قرص حتما به داروخانه‌ها مراجعه کنند. 

وی افزود: جاعلین و سوء استفاده کنندگان حتی برچسب کیوآر کد جعلی را هم بر روی جعبه این قرص‌ها می‌زنند و یا حتی قرص‌های غیر مجاز را در داخل جعبه‌های اصلی ریخته و به فروش می‌رسانند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت بیان داشت: قرص‌هایی که الان در کف بازار فروش قرص‌های لاغری وجود دارند حتی یک مورد قرص استاندارد هم وجود ندارد و نیست.

وی افزود: بررسی‌های دقیق‌تر و آنالیز موادی که در این قرص‌های غیر مجاز که بدست آمده است دریافتیم که حاوی مواد سمی و خطرناکی از جمله مواد مت آمفتامین که به شیشه و کریستال معروف هستند وجود دارد.

سرهنگ حسین باباپور گفت: این مواد اثرات بسیار مخربی بر سیستم بدن می‌گذارند و شاید به ظاهر افراد لاغر بشوند، ولی این لاغری همراه با عوارض خیلی جدی و اعتیاد غیر قابل بازگشت همراه است.

وی اظهار داشت: آشفتگی فکری، خشونت و پرخاشگری و نوعی بیماری روانی اسکیزوفرنی، بد بینی پارانویید از آثار ابتدایی این مصرف است. 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: مردم به هیچ وجه گول تبلیغات ماهواره‌ای و فضای مجازی را نخورند چرا که سود جویان بدنبال سود جویی و کسب منافع خود هستند و مردم با این اقدامات درگیر و گرفتار می‌شوند. 

سرهنگ باباپور اظهار داشت: اگر شهروندان به این گونه موارد و عرضه قرص‌های غیر مجاز برخوردند حتما به سامانه ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیدگاه تان را بنویسید