محل بارش برف در تهران در این هفته

مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: در نیمه شمالی استان بارش برف و باران، در ارتفاعات بارش برف همراه با وزش باد شدید و کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مازیار غلامی مدیرکل هواشناسی استان تهران در تهران با اشاره به وزش باد و بارش‌های ۲ روز گذشته اظهار کرد: کیفیت هوای پایتخت امروز نسبتا بهتر شده و غلظت ذرات معلق ۲.۵ میکرون هم اکنون به ۶۸ رسیده که در مقایسه با روز‌های گذشته شاخص آلودگی کاهش یافته است.

وی در ادامه گفت: از بعدازظهر امروز تا آخر وقت دوشنبه وضعیت جوی استان نیمه ابری همراه با افزایش ابر و در بعضی ساعات همراه با بارش باران و وزش باد خواهد بود که میزان بارش‌ها زیاد نیست، اما به صورت پراکنده بارش خواهیم داشت.

مدیرکل هواشناسی استان تهران ادامه داد: در نیمه شمالی استان بارش برف و باران، در ارتفاعات بارش برف همراه با وزش باد شدید و کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.

غلامی با بیان اینکه تا سه شنبه وزش باد و کاهش غلظت ذرات آلاینده و بهبود نسبی کیفیت هوا مورد انتظار است، تصریح کرد: از بعد از ظهر سه شنبه تا پنجشنبه با توجه به پایداری هوا و انباشت ذرات آلاینده، کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

وی با اشاره به میزان بارش در ایستگاه‌های استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته افزود: میگون ۵.۸ میلیمتر، آبعلی ۴.۴ میلیمتر، دماوند ۲.۸ میلیمتر، پردیس ۱.۴ میلیمتر و مابقی ایستگاه‌ها زیر ۱ میلیمتر در ۲۴ ساعت گذشته بارش باران داشتند.

مدیرکل هواشناسی استان تهران خاطرنشان کرد: امروز در همه شهر‌های استان تهران شاهد کاهش آلایندگی هستیم و بیشترین میزان غلظت آلاینده‌ها مربوط به شهر‌های قرچک و باقرشهر است.

دیدگاه تان را بنویسید