هشدار به رانندگان: حین تردد در جاده کرج-چالوس مراقب ریزش سنگ باشید

با توجه به بارش برف و کاهش دما در ارتفاعات این استان، مسافران ضمن خودداری از سفر‌های غیرضرور، قبل سفر از وضعیت راه‌ها به ویژه جاده کرج -چالوس مطلع شوند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ رئیس پلیس راه البرز از احتمال ریزش سنگ در محور‌های کوهستانی این استان به ویژه جاده کرج -چالوس خبر داد و از مسافران خواست در حاشیه جاده توقف نکنند.

طبق گزارش فارس، پیمان کرمی، رئیس پلیس راه استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به بارش برف و کاهش دما در ارتفاعات این استان، مسافران ضمن خودداری از سفر‌های غیرضرور، قبل سفر از وضعیت راه‌ها به ویژه جاده کرج -چالوس مطلع شوند.

وی اضافه کرد: با توجه به برودت هوا و بارش برف به ویژه در مناطق کوهستانی این استان، رانندگان و مسافران با تجهیزات کامل به ویژه همراه داشتن زنجیر چرخ سفر کنند.

کرمی بیان کرد: تیم‌های پلیس راه با آمادگی کامل در تمام راه‌های این استان برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل‌های مورد نظر مستقر شده است.

رئیس پلیس راه البرز گفت: اطمینان از سلامت فنی خودرو، همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه‌ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود.

دیدگاه تان را بنویسید