ساخت پایتخت 7 به کجا رسیده؟ علیرضا خمسه توضیح می دهد

علیرضا خمسه که به تازگی مهمان برنامه زنده «زنده رود» بوده درباره سرنوشت فصل هفتم پایتخت ۷ نکات جالبی را مطرح کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ علیرضا خمسه بازیگر نقش «بابا پنجعلی» با حضور در برنامه زنده «زنده رود» از توافق عوامل «پایتخت» با صدا وسیما خبر داد.

علیرضا خمسه که به تازگی مهمان برنامه زنده «زنده رود» بوده درباره سرنوشت فصل هفتم پایتخت ۷ نکات جالبی را مطرح کرده او در ابتدا از توافق عوامل این سریال با صدا و سیما خبر داده و گفته: «صحبت‌هایی درباره تولید فصل هفتم پایتخت شده، اما هنوز هیچ چیز قطعی نیست.».

به نقل از فیلم نیوز، اما بخش مهم صحبت‌های خمسه جایی است که او از حضور همه بازیگران در فصل هفتم خبر داده است: «مردم در کوچه و خیابان از پایتخت می‌پرسند ما هم می‌گوییم امیدواریم. اگر قرار باشد سری جدید پایتخت ساخته شود همه گروه در آن حضور خواهند داشت.»

در واقع خمسه با اظهار نظر به شکلی تلحویی از بازگشت خودش به سریال «پایتخت ۷» خبر داده است. او در این سریال ایفاگر نقش «بابا پنجعلی» است. کاراکتری که در فصل ششم حضور نداشت و نبودش حسابی به چشم آمد. در فصل ششم بابا پنجعلی از دنیا می‌رود و اعضای بدنش به نیازمندان اهدا می‌شود. حالا اینکه محسن تنابنده و تیم نویسندگان چه ترفندی برای بازگشت او در نظر گرفته‌اند هنوز مشخص نیست.

دیدگاه تان را بنویسید