جی پلاس

طراحی بالکن راحت و جذاب چگونه است؟

ممکن است برخی افراد هنگام طراحی آپارتمان از طراحی بالکن خانه که خروجی ای برای آنها محسوب می شود غافل شوند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس به نقل از وب سایت «معماری دایجست»:  می توان بالکن را به مکانی ویژه برای نشستن خود و اعضای خانواده تبدیل کرد. همچنین در کنار قرار دادن صندلی های راحت و چند گیاه از دوستان خود پذیرایی و از اوقاتی با کیفیت لذت برد. برای ایجاد ظاهری زیبا کافی است و ایده های نوآورانه ای برای ایجاد یک بالکن  شگفت انگیز داشته باشید.

ممکن است فردی صبح زود از خواب بیدار شود و در بالکن خانه خود بنشیند و از نوشیدن قهوه خود در هوا لذت ببرد، هر چقدر هم که بالکن کوچک باشد. میز و صندلی را می توان قرار داد و صندلی را انتخاب کرد که بتوان آنها را تا کرد.

پیشنهاد دیگر، قرار دادن صندلی های توکار در بالکن است که می تواند تعداد زیادی را در یک زمان در خود جای دهد، البته به شرطی که به شکلی منظم و جذاب چیده شده باشد که آرامش را به مکان بدهد.

بالکن را می توان با قرار دادن گلدان های بسیاری از گیاهان تجهیز کرد که ظاهر یک جنگل متمایز را به ارمغان می آورد که اعصاب را تسکین می دهد. علف سبز همچنین قادر است رایحه ای متمایز و با طراوت بدهد.

برای کسانی که تمایلی به قرار دادن مبلمان در بالکن ندارند، به راحتی می توان بدون آن، با افزودن کوسن های رنگارنگ، زیبایی و ظرافت را به آن اضافه کرد که به کسانی که روی آن می نشینند، راحتی و آرامش می بخشد .

ممکن است فردی بخواهد بنشیند و در عین حال احساس لذت کند، بنابراین برای احساس راحتی و لذت که باعث شادی و نشاط می شود، قرار دادن صندلی در بالکن  اشکالی ندارد.

دیدگاه تان را بنویسید