جی پلاس؛

نوشیدنى هایی که به طول عمر کمک می کند؟

شکی نیست که همه ما به دنبال زندگی طولانی و شاد و عاری از استرس و بیماری هستیم و این همان چیزی است که باعث می شود بسیاری از افراد به دنبال چیزهایی باشند که افرادی که عمر طولانی تر و سالم تری دارند استفاده می کنند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس به نقل از مجله سلامتی: بعضی از محققان دریافته اند که بیشتر توصیه ها به افراد با عمر طولانی حول محور زندگی آسان و دوری از ... استرس و اضطراب، علاوه بر مصرف برخی نوشیدنی ها استً در این جا به برخی از این نوشیدنی هایی که می تواند به افزایش عمر کمک کند، می پردازیم:

 

نوشیدنی هایی که به طول عمر کمک می کند

 

چای سبز

بسیاری از صدساله های سالم می گویند که روزانه یک یا دو فنجان چای سبز می نوشند، زیرا این چای سالم است و علاوه بر طعم متمایز آن، به سرعت  آنها را از شر سموم خلاص می کند. همچنین موجب ابتلا کمتر به دیابت، بیماری قلبی می‌شود و همچنین خوردن چای سبز موجب افزایش تمرکز میشود. چای سبز سرشار از نوعی آنتی اکسیدان به نام کاتچین است که از بدن در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند.

 

قهوه

قهوه نیز حاوی کافئین است و سرشار از آنتی اکسیدان های مفید است. همچنین منبع اصلی آنتی اکسیدان ها در رژیم غذایی به همراه ویتامین B5، منگنز، پتاسیم و منیزیم است که به بهبود سلامت استخوان ها، تبدیل ویتامین ها به انرژی قابل استفاده کمک می کند .

 

آب کافی

بدن به آب نیاز دارد و فقط سه روز بدون آن می تواند زندگی کند، اما در مقایسه با اکثر نوشیدنی های دیگر نیز فوق العاده سالم است. یک متخصص تغذیه می گوید اگر از یک فرد 100 ساله بپرسید که چرا اینقدر عمر می کند، او در مورد غذا به شما می گوید. از هوای خوب و تمیز و آب شیرین استفاده می کنم.

 

دیدگاه تان را بنویسید