راز ایکس چیست؟

ایلان ماسک چرا تصمیم گرفت نام شرکت توییتر را به عنوان بخشی از تغییری که در ماهیت پلتفرم در نظر گرفته است را تغییر دهد، و به سادگی به حرف X تبدیل شد و در 24 جولای، پرنده حذف شد؟!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس به نقل از دیلی میل: ماسک استدلال خود را در چیزی که اکنون «پست» نامیده می‌شود، که قبلاً «توئیت» نامیده می‌شد، توضیح داد و گفت: «نام توییتر زمانی معنا پیدا می‌کرد که پیام‌هایی با تنها 140 کاراکتر وجود داشت. مانند آواز پرندگان، اما اکنون می توانید تقریباً هر چیزی را پست کنید، از جمله ویدیوهای طولانی.

ماسک افزود: در ماه‌های آینده، ارتباطات سرتاسرى و توانایی مدیریت کل دنیای مالی شما از طریق اپلیکیشن را اضافه خواهیم کرد، و نام توییتر در این زمینه معنا ندارد؛ بنابراین باید نشان دهیم " پرنده خداحافظ! " .  برنامه‌هایی که به‌ عنوان یک فروشگاه یک‌ جا برای همه چیز از پیام‌رسانی گرفته تا بانکداری و خرید استفاده می‌کنند، چیز جدیدی نیستند و محبوب هستند.

در مورد انتخاب این نام، ماسک نسبت به دیگران وسواس طولانی مدتی با این حرف داشت و آن را با علامت تجاری خود SpaceX و با اولین پروژه خود به نام X که بعداً با PayPal ادغام شد، ادغام کرد و حتی پسرش از خواننده گریمز نیز نام مستعار ایکس داشت.

دیدگاه تان را بنویسید