شاخص بورس کانال 2 میلیون واحد را از دست داد/ فردا؛ جلسه فوق‌العاده کمیسیون اقتصادی برای بررسی علل نوسانات بازار سرمایه

با توجه به اهمیت و ضرورت بررسی علل نوسانات و شرایط اخیر بازار سرمایه جلسه فوق العاده کمیسیون اقتصادی با وزیر امور اقتصادی و دارایی فردا صبح برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ ادامه روند نزولی در بازار سرمایه باعث شد شاخص کل بورس کانال دو میلیون واحد را از دست بدهد.

این درحالی است که این شاخص ششم فروردین ماه سال جاری توانسته بود بعد از ۳۲ دو ماه وارد کانال دو میلیون واحد شود.

 

فردا؛ جلسه فوق‌العاده کمیسیون اقتصادی برای بررسی علل نوسانات بازار سرمایه

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از برگزاری جلسه فوق العاده این کمیسیون اقتصادی با وزیر امور اقتصادی و دارایی برای بررسی علل نوسانات و شرایط اخیر بازار سرمایه خبر داد.

محمدرضا پورابراهیمی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به جلسه امروز کمیسیون اقتصادی گفت: در این جلسه درخواست اعمال ماده ۲۳۴ آیین نامه درباره رسیدگی به تخلفات وزارت نفت در حوزه قیمت گذاری دستوری خوراک پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها و اثرات آن در بازار سرمایه مطرح شد.

وی توضیح داد: این جلسه با حضور مدیران عامل شرکت ملی نفت ایران، شرکت پالایش و پخش فراورده‌های نفتی، رئیس سازمان بورس اوراق بهادار و حسابرسان کل دیوان محاسبات کشور تشکیل شد و  فرایند رسیدگی به تخلفات قیمت گذاری دستوری مجموعه وزارت نفت در بازار سرمایه آغاز شد.

پورابراهیمی همچنین گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت بررسی علل نوسانات و شرایط اخیر بازار سرمایه جلسه فوق العاده کمیسیون اقتصادی با وزیر امور اقتصادی و دارایی فردا صبح برگزار خواهد شد.

  • ناشناس ارسالی در

    وقتی اقتصاد در هوا باشد بورس هم

دیدگاه تان را بنویسید