توییتر با تصمیم جدید ایلان ماسک، پایان می یابد؟!

پس از اینکه ایلان ماسک، اعلام کرد قصد دارد تعداد پست‌هایی را که کاربران می‌توانند ببینند، محدود کند، کاربران توییتر خشمگین شده‌ و از هشتگ «RIPTwitter» استفاده می‌کنند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس به نقل از دیلی میل: ماسک از طریق توییتی تعداد توییت‌هایی را که کاربر مجاز است در یک روز در پلتفرم خود مشاهده کند را اعلام کرد و توضیح داد که انگیزه‌اش « رسیدگی به سطوح شدید حذف داده‌ها و دستکاری سیستم است. "

اما کاربرانی که ماهانه 8 دلار را برای تبدیل شدن به یک کاربر تایید شده، پرداخت می کنند، می توانند روزانه 6000 توییت را مشاهده کنند.

در حالی که کاربران تایید نشده می توانند روزانه 600 توییت را ببینند؛ حساب های جدید تایید نشده فعلا می توانند تا 300 توییت در روز را ببینند.

پس از اعمال محدودیت‌های جدید ماسک، بیش از 7000 کاربر در ایالات متحده از یک نقص و قطعی در پلت فرم رسانه‌های اجتماعی خبر دادند و هشتگ «RIPTwitter» را ایجاد کردند.

بسیاری از کاربران فیلم‌هایی را منتشر کردند یا تهدید به ترک پلتفرم کردند و یکی از فیلم‌های منتشر شده در سایت سنگ قبری را نشان می‌داد و تاریخ مرگ توییتر را سال 2023 ذکر کرده بود و دلیل آن ایلان ماسک است.

ماسک که از این تغییر گسترده به عنوان یک "اقدام اضطراری" یاد کرد، گفت که تعداد بازدیدها متعاقباً به 800 توییت در روز برای کسانی که تأیید نشده اند افزایش می یابد.

دیدگاه تان را بنویسید