جی پلاس

عکس های خیره کننده رعد و برق از قاب خلبان اکوادوری

یک خلبان اکوادوری از داخل کابین خلبان عکس های خیره کننده ای از طوفان ها می گیرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس - سبک زندگی؛ یک خلبان اکوادوری به نام سانتیاگو بورخا توانست از داخل کابین خلبان عکس های شگفت انگیزی از طوفان ها بگیرد. بورجا گفت که گرفتن  اولین عکس از رعد و برق، از پنجره هواپیما مدتی طول کشید.

بورجا توضیح داد که زاویه دید کابین با زاویه دید مسافران کاملا متفاوت است و ادامه داد: یک تجربه کاملا متفاوت، نه تنها به این دلیل که پنجره‌های ما بزرگ‌تر هستند و کیفیت بهتری دارند، بلکه نشستن در جهت رو به جلو نیز باعث ایجاد یک تجربه کاملا متفاوت می‌شود.


 

552073-صور-بورخا

او ادامه می دهد: "شما می توانید هواپیماهای زیادی را ببینید که از کنار آنها عبور می کنند و مسافران نمی توانند آنها را ببینند، یا می توانید طوفان هایی را ببینید که مایل ها دورتر شکل می گیرند."

بورجا در تمام طول سال با این پدیده‌های منحصربه‌فرد روبرو می‌شود که در مناطق کارائیب و آمازون ثبت می‌کند. او گفت: «فکر می‌کنم هر بخش از جهان از نظر آب و هوا و مناظر، منحصربه‌فرد است».

یکی از این تصاویر با عنوان «طوفان اقیانوس آرام» به طور گسترده توسط یکی از کاربران توییتر به اشتراک گذاشته شد و توجه بسیاری را به خود جلب کرد.
482902-العواصف-الرعدیة

دو تصویر قابل توجه توسط بورجا گرفته شده است، اولین تصویر با عنوان "طوفان اقیانوس آرام" که نوعی ابر به نام کومولونیمبوس را نشان می دهد که معمولاً با رعد و برق همراه است.

دومین عکس مورد علاقه خلبان اکوادوری، که جلد کتاب عکس او شد، تصویری از رعد و برق است که آسمان را بر فراز جنگل های بارانی اکوادور روشن می کند.

او گفت: "من به اندازه کافی خوش شانس بودم که توانسته ام از رعد و برق در طول روز از نزدیک عکس بگیرم و این یک فرصت است."

550955-صورة-عاصفة-المحیط-الهادى

 

دیدگاه تان را بنویسید