تمدید تعطیلی ها در خراسان شمالی تا روز یکشنبه

با توجه به سرد شدن هوا تعطیلی‌ها در خراسان‌شمالی ۲ روز دیگر تمدید شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مدیر کل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان‌شمالی گفت: با توجه به افت مجدد شدید دما و مصوبه کارگروه هماهنگی و تامین پایدار سوخت زمستانی، تعطیلی‌ها و دورکاری ادارات و مدارس در خراسان‌شمالی ۲ روز دیگر تمدید شد.

فارس نوشت: محمد تقی ولیان، مدیر کل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان شمالی در بجنورد، اظهار کرد: با دستور محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی و با توجه به افت مجدد شدید دما و مصوبه کارگروه هماهنگی و تامین پایدار سوخت زمستانی کلیه فعالیت ادارات، سازمانها، بانک ها، بیمه ها، شهرداری‌ها و نهادهای عمومی، بیست‌وچهارم و بیست‌وپنجم دی ماه دور کاری می شود.

وی با بیان این خبر گفت: مراکز امدادی، عملیاتی، خدمات‌رسان، بهداشت و درمان از اجرای این طرح مستثنی هستند.

مدیر کل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان شمالی افزود: فعالیت های آموزشی و پرورشی کلیه مراکز آموزشی و دانشگاهی به صورت غیر حضوری و در بستر فضای مجازی است و صرفا حوزه های آزمون نهایی و سراسری مدارس آموزش و پرورش به قوت خود باقی است و امتحانات دانشگاه ها نیز به هفته اول بهمن ماه موکول می‌شود.

وی بیان داشت: همچنین در راستای عدم ایجاد اختلال در ارائه خدمات بانکی  و شهرداری به مردم، واحدهای کشیک در این دو روز روز فعال می باشد.

وی از مردم خواست تا با رعایت مصرف گاز و صرفه جویی سبب پیشگیری از افت فشار یا قطع گاز و سهولت گازرسانی به همه مناطق استان شوند.

دیدگاه تان را بنویسید