در حال به روز رسانی...

حادثه برای زائران در عراق/ انفجار اتوبوس در پمپ بنزینی با 11 فوتی/ در میان مصدومان، ایرانیان نیز حضور دارند + فیلم

کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه در میان مصدومان، ایرانیان نیز حضور دارند گفت: هویت و ملیت جانباختگان مشخص نیست و پس از شناسایی اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر گفت: بر اساس گزارش های رسیده به جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران یک دستگاه اتوبوس در پمپ بنزین شهر شوملی استان بابل عراق دچار انفجار شده است که در همین راستا نیروهای جمعیت هلال احمر به محل اعزام شدند. 

به گفته وی اتوبوس آمبولانس‌های هلال احمر در محل حضور دارند و عملیات امدادی همچنان ادامه دارد.

در پی وقوع این انفجار 30 نفر مصدوم شدند و گزارش ها حاکی از آن است که دستکم 11 نفر جان خود را از دست دادند. 

کولیوند با بیان اینکه در میان مصدومان، ایرانیان نیز حضور دارند گفت: هویت و ملیت جانباختگان مشخص نیست و پس از شناسایی اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.

 

 

 ۱۱ کشته و ۳۱ زخمی در انفجار منطقه شوملی عراق

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: انفجار در منطقه شوملی عراق در ۱۶۰ کیلومتری مرز مهران ۱۱ کشته و ۳۱ زخمی بر جای گذاشت.

در این سانحه سه خودرو در محدوده پمپ بنزین با یکدیگر برخورد می کنند که به دلیل انفجار باک یکی از خودروها، انفجار شدیدی روی می دهد. 

آنقدر شدت حادثه بالاست که مشخص نیست چه تعداد زائر ایرانی و چه تعداد عراقی است ولی قطعا زائران ایرانی در میان آنها وجود دارد.

نیروهای هلال احمر مستقر در عراق به شوملی اعزام شدند و در صورت نیاز از داخل کشور نیز تجهیزات دیگری برای امدادرسانی منتقل خواهد شد.

 

 

جزییات تازه از تصادف اتوبوس در بابل عراق با ۴۱ کشته و مجروح

معاون مرکز پزشکی هلال احمر گفت: بر اثر تصادف یک مینی‌بوس با یک ون به علت وجود کپسول گاز در داخل ون، این دو خودرو دچار انفجار می‌شوند که در پی آن ۱۱ نفر فوت و حدود ۳۰ نفر دیگر مصدوم شدند.

 

سفیر ایران: به نظر می‌رسد ۱۱ کشته حادثه در عراق ایرانی هستند

سفیر ایران در عراق گفت: پیکر افراد کشته شده در حال انتقال برای شناسایی هویت است. سه نفری که زنده هستند اعلام کردند که همه مسافران ون ایرانی بوده‌اند و به نظر می‌رسد که ۱۱ نفر کشته شده نیز ایرانی هستند./ایسنا

 

 حادثه در بابل عراق/ ۵ زائر ایرانی با وجود سوختگی از مرگ نجات یافتند

سخنگوی اداره دفاع مدنی بابل عراق گفت: در حادثه امروز ۶ مرد و ۴ زن جان باخته‌اند. ۵ زائر ایرانی با وجود سوختگی از مرگ نجات یافتند و به بیمارستان منتقل شدند. هویت افراد کشته شده هنوز مشخص نشده است.

 

تکمیل می شود...

حجم ویدیو: 2.16M | مدت زمان ویدیو: 00:01:27 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید