جی پلاس؛

آخرین رویدادهای ارزهای دیجیتال در هفته گذشته

همکاری ریپل با یک کشور جدید و اعلام علاقه مندی کمپانی ادیداش برای ورود به حوزه کریپتو از مهم ترین اخبار هفته گذشته رمز ارزها بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

گروه اقتصاد و درآمد: بازار رمز ارزها در سال های اخیر با استقبال روزافزون مردم جهان و ایران مواجه شده است. 

مهم ترین اخبار این حوزه میتواند به نحوه سرمایه گذاری فعالان آن کمک کند. 

در ادامه این گزارش آخرین رویدادهای ارزهای دیجیتال در هفته گذشته را مطالعه می کنید: 

 

همکاری ریپل برای توسعه ارز دیجیتال در جمهوری پالائو

ریپل، شبکه پرداخت دیجیتال، با جمهوری پالائو(Palau) کشور جزیره ای اقیانوس آرام همکاری کرده است تا ارز دیجیتال خود را توسعه دهد.

 

 

مرکز اولیه این مشارکت، توسعه یک ارز دیجیتال با پشتوانه دلار آمریکا برای کمک به تسهیل پرداخت‌های فرامرزی برای این کشور خواهد بود. طبق اعلام ریپل(XRP)، این همکاری “می تواند شاهد اجرای اولین استیبل کوین ملی تحت حمایت دولت در نیمه اول سال 2022(زمستان 1400 و بهار 1401) باشد”.

به گزارش کوین تلگراف رئیس جمهور پالائو، سوانجل ویپس جونیور(Suangel Whipps Jr (گفت که ارز دیجیتال ملی دسترسی مالی بیشتری را برای شهروندان پالائو فراهم می کند.

 

 

اعلام امادگی اولین صندوق بازنشستگی استرالیا برای ورود به بازار رمزارز‌ها

مدیر سرمایه‌گذاری این صندوق در همایش روز 23 نوامبر اشاره کرده است که همچنان بازار ارز‌های دیجیتال بسیار ریسکی است و در نتیجه در ابتدا تنها بخش کوچکی از سرمایه مشتریان در این زمینه سرمایه‌گذاری می‌شود.

 

مشاجره توییتری ایلان ماسک ومدیرعامل بایننس در رابطه با دوج کوین

ایلان ماسک در جدیدترین توییت خود از رمرز ارز Dogecoin بار دیگردفاع و Changpeng Zhao مدیر عامل صرافی متمرکز Binance را مواخذه کرد.

 

       مدیر عامل بایننس نیز با مطرح کردن نقص نرم افزاری در شرکت تسلا پاسخ ایلان ماسک راداد.

      جدیدترین توئیت ایلان ماسک در مورد ناتوانی بایننس برای اطمینان از برداشت صحیح دوجکوین، اختلافی را  آغاز  کرده است که در آن مدیر عامل صرافی نقص نرم افزاری تسلا را مطرح کرد که منجر به فراخوانی بیش از 12000 خودرو شد.

    

بانک DBS به حوزه Metaverse توجه می کند

با توجه به افزایش علاقه به مفهوم Metaverse با تغییر نام فیس بوک به Meta ، سرمایه گذاران از طیف گسترده‎ای از صنایع و بخش‎های بیشتر دنیای مجازی علاقه‎ مند می‎شوند.

 

 

به گزارش وبسایت finhold داریل هو (Daryl Ho)، استراتژیست ارشد سرمایه گذاری بانک DBS در صحبت با CNBC خاطرنشان کرد که که ایده متاورس نقطه اوج روندهایی است که در چند دهه اخیر دیده شده است و رهبران صنعتی که در حال حاضر روند دیجیتالی شدن را پذیرفته‎اند و از مزایای Metaverse بهره خواهند برد.

متاورس مجموعه‌ای از پلتفرم‌ها، تکنولوژی‌ها و گجت های هوشمند است به عبارت ساده‌تر متاروس دنیایی است که شما در آن به صورت سه بعدی در دنیای مجازی به بی نهایت می‌رسید، در این دنیای جدید از بعد زمان و مکان آزاد خواهید شد و می‌توانید بدون توجه به قوانین دنیای واقعی، قوانین دنیای خودتان را بسازید.

 

ورود آدیداس به حوزه کریپتو

آدیداس قصد دارد تا دارد تا با همکاری صرافی Coinbase و پلتفرم بازی متاورسی SAND به تکنولوژی بلاکچین و حوزه کریپتو ورود کند.

هنوز جزئیات بیشتری از این خبر اعلام نشده است. اگرچه طبق پیش‌بینی وبسایت Bitcoinist ، با توجه به فعالیت‌های اخیر صرافی کوین‌بیس و توییتی از Sandbox، این همکاری احتمالا در زمینه توکن‌های غیرمثلی((NFT، متاورس و یا پذیرش رمزارز به عنوان روش پرداخت توسط آدیداس خواهد بود.

 

 

یک مقام بانک مرکزی کانادا: کریپتو خطر بزرگی برای اقتصاد ندارد

به گفته Paul Beaudry، معاون بانک مرکزی کانادا، ارزهای دیجیتال مانند بیتکوین هیچ خطر قابل توجهی برای سیستم مالی در سطح فعلی پذیرش ندارند.

به گزارش کوین تلگراف وی که در گفتگوبا کمیسیون اوراق بهادار انتاریو در 23 نوامبر صحبت می کرد اظهار داشت که "بانک کانادا فکر نمی‌کند که کریپتو به گونه‌ای در حال توسعه است که یک نوع ریسک سیستمیک برای یک سیستم مالی ایجاد کند".

 

دیدگاه تان را بنویسید