وعده بنیاد مسکن: 400 واحد مسکونی می سازیم

نیکزاد رئیس بنیاد مسکن گفت: بنیاد مسکن در راستای قول رئیس جمهور که به مردم دادند ۲۰۰ هزار مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر و ۲۰۰ هزار خانه در روستاهای کشور خواهد ساخت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ رئیس بنیاد مسکن گفت: این بنیاد مسئولیت ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب جهش تولید مسکن برعهده دارد.

اکبر نیکزاد روز سه شنبه در شهر بندرترکمن درجمع خبرنگاران اظهار کرد: تعدادی از خانواده در نزدیکی سدوشمگیر کنار مخزن آبگیری   به صورت غیرمجاز زندگی می کردند که این خانواده ها امکانات رفاهی نداشتند و از طرفی آب منطقه استان برای آبگیری با مشکل مواجه بودند که درنهایتا مسئولان استانی کمک کردند درهمان روستا زمین با کاربری مسکونی رایگان در اختیار آنها قرار دادند.

 

بنیاد مسکن مسئولیت ساخت ۴۰۰ هزار خانه را برعهده دارد

 

وی ادامه داد: در راستای  برنامه های دولت برای ساخت یک‌ میلیون واحد مسکونی بنیاد مسکن مسئولیت ساخت ۴۰۰ هزار خانه را در کشور برعهده دارد.

نیکزاد یادآور شد: بنیاد مسکن در راستای قول رئیس جمهور که به مردم دادند ۲۰۰ هزار مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر و ۲۰۰ هزار خانه در روستاهای کشور خواهد ساخت.

رئیس بنیاد مسکن کشور خاطر نشان کرد:بنیاد مسکن در راستای بافت های با ارزش  روستایی مطالعات و اقدماتی بسیار خوبی انجام داده است که در استان گلستان چند روستای با هدف گردشگری با مصالح بومی درحال انجام کار هستند وباید محیط و حال هوای روستا حفظ شود.

 

منبع: ایلنا

دیدگاه تان را بنویسید