جی پلاس؛

پرسپولیس امروز 27 اردیبهشت 1400/ فوت 5 هوادار سرخ پوشان پس از دربی و درخواست 15 میلیاردی کنعانی زادگان

اخبار و اتفاقات باشگاه پرسپولیس در روز 27 اردیبهشت در قالب یک بسته خبری در این گزارش آمده است.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، اخبار باشگاه پرسپولیس از این به بعد در یک بسته خبری به صورت روزانه ارائه می شود.

5 هوادار سرخ پوشان پس از دربی فوت کردند

۵ هوادار پرسپولیس که در شادی‌های خیابانی پس از دربی حضور داشتند، بر اثر تصادف جان خود را از دست دادند و خانواده‌های بسیاری را عزادار کردند.

در پی این اتفاق یحیی گل محمدی در صفحه خود به خانواده‌های این هواداران پرسپولیس تسلیت گفت و برای آنها آرزوی صبر کرد. یحیی تقریبا از ظهر امروز متوجه این خبر تلخ شد که در نهایت پس از چند ساعت نسبت به آن واکنش نشان داد.

از اتفاق عجیبی که برای ۵ هوادار پرسپولیس پس از دربی رخ داده خبر دقیق‌تری در دست نیست اما باید پرسید واقعاً چرا یک شادی خیابانی به خاطر فوتبال باید چندین و چند خانواده را عزادار کند؟

پیام تسلیت باشگاه پرسپولیس در پی درگذشت 5 هوادار

متاسفانه مطلع شدیم تعدادی از هواداران پرسپولیس از یک خانواده در جریان جشن خیابانی پس از پیروزی دربی، در پی سانحه رانندگی، جان عزیزشان را از دست دادند.

سعید نوری و همسرش مهناز نوری، امیرحسین نوری، علی کرامتی و محمد دهقان، هواداران عزیزی بودند که در حادثه غم‌انگیز رانندگی در بزرگراه شهید بابایی تهران دچار سانحه شدند و از جمع هواداران پرسپولیس پر کشیدند.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس مراتب تاسف و تاثر خود از این حادثه را اعلام می‌دارد و ضایعه فقدان این عزیزان را به خانواده‌‌های داغدار و خانواده بزرگ هواداران پرسپولیس و فوتبال ایران تسلیت می‌گوید.

درخواست 15 میلیاردی کنعانی زادگان برای تمدید قرارداد با پرسپولیس

 محمدحسین کنعانی زادگان، مدافع ملی پوش پرسپولیس که قرارداد دو ساله او در پایان لیگ بیستم تمام خواهد شد، این روزها در کانون شایعات مربوط به جدایی از این تیم قرار گرفته است. گفته می‌شود باشگاه الاهلی قطر با پیشنهادی یک میلیون و 200هزار دلاری به دنبال جذب این مدافع ایرانی است و عدم حضور او در باشگاه برای مذاکره تمدید قرارداد نیز به همین منظور بوده است.

کنعانی زادگان البته چندی پیش و در خلال دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا که شایعه انتقالش به لیگ ستارگان شدت گرفته بود، مدعی شد که تمرکز خود را تا پایان فصل روی پرسپولیس قرار داده است و در بخشی از پست اینستاگرامی‌اش هم مدعی شد که حضور و موفقیت در پرسپولیس مطمئنا باعث شده تا با پیشنهاداتی مواجه شود اما در شرایط کنونی پاسخی به آنها نداده و تمرکزش را روی تیم ملی و پرسپولیس قرار داده است.

اکنون گفته می‌شود کنعانی زادگان به پیشنهاد اولیه پرسپولیس برای تمدید قرارداد، درخواست 15 میلیاردی ارائه داده است. هر چند این موضوع هنوز از سوی مقامی در باشگاه پرسپولیس تایید نشده است اما باید این موضوع را در نظر گرفت که باشگاه برای پرداختی‌ها مستلزم این است که تاییدیه هیات مدیره را دریافت کند. از سوی دیگر طبق قوانین داخلی باشگاه، آنها در شرایط کنونی تنها قادر هستند که 20 درصد نسبت به فصل گذشته قرارداد بازیکنان را افزایش دهند و خارج از این مبلغ نیازمند دریافت مجوزهای لازم است.

باشگاه استقلال در ابتدای فصل بیستم برای تمدید قرارداد با بازیکنان با مبالغی شگفت انگیز با آنها به توافق دست یافته بود که در ادامه با ورود سازمان بازرسی در قرارداد برخی بازیکنان تجدید نظر شده بود.

پیشنهاد 15 میلیاردی کنعانی زادگان با توجه به پیشنهادی است که او از تیم الاهلی قطر به مبلغ 1 میلیون و 200 هزار دلار دریافت کرده است و باید دید در نهایت در مذاکرات نهایی طرفین برای این موضوع، آیا آنها قادر به تمدید قراداد با مدافع ملی پوش خود خواهند بود یا خیر.

پست کنایه آمیز مدیر پرسپولیسی به استقلالی ها؟

 ابراهیم شکوری به اتفاقات بعد از دربی واکنش نشان داد. او در پیامی برای طرفداران فوتبال نوشت: «از روزی که خلافکار، طلبکار می شود باید ترسد. حتما در پشت صحنه خبرهای هست.» 

 

پست کنایه آمیز شکوری به استقلالی ها

 

 

شکایت پرسپولیس از سپاهانی‌ها

 با پیگیری‌های معاونت حقوقی این باشگاه، تحویل لوایح جدید شکایت از باشگاه سپاهان اصفهان ادامه دارد تا این اسناد در اختیار فدراسیون فوتبال، کمیته اخلاق و کمیته انضباطی قرار بگیرد.

باشگاه پرسپولیس با ارائه مدارک جدید، از چند بازیکن، کارمند و مسئول باشگاه سپاهان شکایت کرد تا کمیته انضباطی و کمیته اخلاق پس از بررسی اسناد تازه در مورد جنجال پایان بازی با سپاهان، تصمیم‌گیری کنند.

یکی از مهم‌ترین اقدامات باشگاه پرسپولیس، ارائه شکایت تازه از مدیران سپاهان مبنی بر ادامه دادن به موضوع پخش شعارهای حاشیه‌ساز بر مبنای تحقیر و تمسخر پرسپولیس در دیدار مقابل مس رفسنجان از طریق بلندگوهای ورزشگاه نقش‌جهان بود. این اتفاق در حاشیه دیدار با پرسپولیس هم رقم خورد که با اعتراض شدید همراهان تیم در اصفهان همراه بود و یکی از مسئولان برگزاری این دیدار قول داد دیگر چنین موضوعی در اصفهان پیش نمی‌آید اما درست چند روز بعد و در دیدار روز یکشنبه 26 اردیبهشت ماه برابر مس رفسنجان، شنونده این شعار بودیم که بارها در ورزشگاه پخش شد و اسناد ارائه شده به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نشان می‌دهد شعارها از طریق گیرنده‌های تلویزیونی هم قابل تشخیص بود.

در این مورد، باید دید سعید بطحایی ناظر دیدار سپاهان و مس رفسنجان چه واکنشی به پخش شعار علیه هواداران پرسپولیس داشته و چطور قصد دارد این موضوع را به سمع و نظر ارکان قضایی فدراسیون فوتبال برساند.

شکایت باشگاه پرسپولیس از یک مجری صداوسیما

معاونت حقوقی این باشگاه، شکایت رسمی بابت ادعاهای مهدی واعظی مجری برنامه سلام تهران از شبکه تهران را به دادسرای فرهنگ و رسانه تقدیم کرد.

مجری یاد شده به صورت واضح و شفاف به جانبداری از تیم محبوب خود پرداخته و برای رسیدن به هدف خود، باشگاه پرسپولیس را قربانی ادعاهای واهی خود کرده است. بر اساس ادعاهای مطروحه در برنامه مورد اشاره، مدیریت باشگاه پرسپولیس دستور داد تا از این مجری به خاطر نشر اکاذیب، افترا، شایعه‌پراکنی، تشویش اذهان عمومی، ادعای ارائه سند در  مورد ممانعت از قهرمانی سایر تیم‌ها و همچنین نفرت‌پراکنی و تلاش برای ایجاد اختلاف بین طرفداران فوتبال، شکایتی طرح شده و به دادسرای فرهنگ و رسانه تقدیم شود.

همچنین باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای مجزا به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، خواستار پیگیری ادعاهای این مجری مبنی بر وجود اسنادی برای جلوگیری و ممانعت از قهرمانی سایر تیم‌ها و زیر سوال بردن عملکرد فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در برگزاری مسابقات آن هم در رسانه ملی با میلیون‌ها مخاطب شد. این پرونده به خواسته هواداران در بالاترین مراجع قضایی به صورت جدی مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

غیبت 3 بازیکن پرسپولیس مقابل شاهین بندرعامری

 

 تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 20:30 فردا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر میهمان تیم دسته دومی شاهین بندرعامری است.

پس از برتری سرخ ‌پوشان در دربی 95 چهار بازیکن این تیم به دلیل آسیب دیدگی زیرنظر کادرپزشکی پرسپولیس فعالیت کردند.

در این میان غیبت امید عالیشاه که به دلیل پارگی رباط داخلی زانو بازی با استقلال را هم از دست داد و همچنین شهریار مغانلو و سیامک نعمتی که به ترتیب دچار التهاب خارج از زانو و آسیب دیدگی کتف هستند در بازی فردا با شاهین بندرعامری قطعی است.

دیدگاه تان را بنویسید