فریادهای کاپیتان پرسپولیس در رختکن پس از دربی

سید جلال حسینی به شدت نسبت به عملکرد تمام اعضای تیم در دربی در دقایق پایانی اعتراض کرد؛ عصبانیتی که باعث سکوت چند دقیقه‌ای در رختکن پرسپولیس شد اما گلایه‌های سیدجلال از عملکرد بازیکنان جوان این تیم ادامه داشت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی تن به تساوی دو - دو در دربی نود و چهارم پایتخت مقابل استقلال تهران داد که تا دقیقه ۹۳ از آبی پوشان پایتخت پیش افتاده بود اما گل مهدی قایدی مانع از کسب پیروزی شاگردان یحیی گل محمدی شد.

مهر نوشت؛ گل خوردن پرسپولیس در ثانیه‌های پایانی بازی باعث عصبانیت بازیکنان این تیم پس از اتمام بازی شد. آنها که موقعیت‌های گلزنی بیشتری نسبت به استقلال تهران داشتند بابت عدم گلزنی احمد نورالهی در موقعیت‌هایی که کسب کرده بود ناراحت بودند اما برای اینکه روحیه او را تخریب نکنند جمله‌ای را خطاب به او نگفتند.

با این حال سید جلال حسینی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو بسته بود به شدت نسبت به عملکرد تمام اعضای تیم در دقایق پایانی اعتراض کرد؛ عصبانیتی که باعث سکوت چند دقیقه‌ای در رختکن پرسپولیس شد اما گلایه‌های سیدجلال از عملکرد بازیکنان جوان این تیم ادامه داشت.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین ریکاوری سرخپوشان پایتخت نیز عملکرد نورالهی را در دربی پایتخت تحسین کرد و از دست رفتن موقعیت‌های گلزنی را جزئی از شرایط دربی دانست تا حمایت خود را از هافبک باتجربه این تیم نشان دهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید