جی پلاس،‌ این روزها که همه کارها و فعالیت‌ها را می‌توان با کمک اینترنت انجام داد، آیا راهی برای به‌کارگیری افراد حرفه ای در حوزه نظافت منزل، کاشی کاری یا تعمیرشیرآلات وجود دارد که شما را از بابت دغدغه‌هایی مانند هزینه‌ها، مسئولیت پذیری و تعهد خدمت رسان، انجام کار در زمان خود و … راحت کند؟ امروز می‌خواهیم به شما یک پیشنهاد شگفت‌انگیز ارائه کنیم که کمک می‌کند در کمترین زمان ممکن به افراد حرفه ای در این حوزه دسترسی داشته باشید. آیا آماده هستید؟

خدمات کاشی کاری و سرامیک کاری منزل خود را تنها به افراد حرفه ای بسپارید!

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که نیاز به اجرای انواع خدمات کاشی کاری، سرامیک کاری و موزائیک کاری داشته باشید. کاشی کاری کف و دیوار آشپزخانه، سرویس بهداشتی، حمام، و … ممکن است برای هرکسی پیش بیاید، در همین راستا توصیه می‌کنیم که حتماً از یک فرد حرفه ای در این زمینه کمک بگیرید. شاید می‌پرسید که چه تفاوتی میان یک استادکار ماهر با یک فرد آماتور است؟

افراد حرفه ای که در کار خود تعهد و مسئولیت پذیری دارند، بسیار بهتر از افرادی که تنها به عنوان یک فرد تازه‌کار مشغول به انجام کاری در یک حوزه هستند، می‌توانند به شما کمک کنند. این افراد می‌توانند تمامی خدمات مورد نیاز شما در این زمینه از جمله لق‌گیری، تعمیرات کاشی، سرامیک و موزائیک را برای شما انجام دهند، بدون آن که دچار تأخیر در یک کار شوید.

همان‌طور که خودتان هم می‌دانید، مصالحی که در یک ساختمان به کار می‌روند، می‌توانند تضمین کننده زیبایی محیط خانه یا محل کار شما باشند. جدا از مسئله شکل و طرح این مصالح، استفاده از افراد حرفه ای در این زمینه، می‌تواند تضمین کند که شما به خواسته خود خواهید رسید و یک محیط زیبا خواهید داشت.

چه زمانی به خدمات کاشی کاری و سرامیک کاری نیاز خواهیم داشت؟

معمولاً هرچند سال یکبار که کاشی و سرامیک‌های نصب شده خراب شوند، نیاز به خدمات کاشی کاری و سرامیک کاری پیدا می‌کنیم! این نوع از خدمات کمک می‌کنند که شما هنگامی که کاشی و یا سرامیک شکسته‌ای دارید و یا می‌خواهید که کاشی و سرامیک جدیدی نصب کنید، بدون دغدغه از آن‌ها استفاده کنید، اما باید این خدمات را از چه شخص یا شرکتی بخواهیم که با قیمت مناسب آن را انجام دهد؟

نصب و تعمیر شیرآلات خانه به صورت حرفه ای با کمک استادکاران ماهر

همه ما می‌دانیم که موهبت آب آشامیدنی منزل و لوله‌کشی شده از گذشته دور تا بحال چه مقدار در سبک زندگی ما تأثیرگذار بوده و این موضوع تا چه حدی بر سبک زندگی ما تاثیرگذاشته است. در این زمینه، شاید شما به خدمات مختلفی نیاز داشته باشید که از جمله آن‌ها عبارت اند از:

  • نصب و تعویض شیرآلات ساختمانی و بهداشتی جدید
  • سرویس و تعمیر شیرآلات ساختمانی قدیمی
  • حل مشکل چکه کردن آب از شیرآلات دارای نشتی
  • نیاز به نصب شیر یا دوش حمام
  • سرویس و تعمیر سیفون ظرفشویی و روشویی
  • و …

معمولاً در این زمان همه ما برای پیدا کردن فردی که این خدمات را برای ما انجام دهد، به آگهی‌های روزنامه مراجعه می‌کنیم و سعی می‌کنیم که فردی ماهر را پیدا کنیم، اما آیا در حال حاضر هم لازم است که از این روش، فردی را برای انجام خدمات مورد نیاز خود پیدا کنیم؟ آیا راه آسان‌تر و مطمئن تری هم وجود دارد که به ما کمک کند تا به خدمات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشیم؟

استاد کار، چاره کار نیاز به خدمات ساختمانی و روزمره

اپلیکیشن استاد کار که یکی از مشهوترین اپلیکیشن‌های خدماتی است، از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را در شهر تهران آغاز کرد و از آن زمان تا کنون با ایجاد شغل برای افراد ماهر و حرفه ای که در زمینه کاری خود متخصص هستند، سعی کرده‌است که نیاز همشهریان خود به خدماتی همچون نظافت منزل، کاشی کاری، سرامیک کاری، نصب شیرآلات ساختمانی، تعمیر شیرآلات ساختمانی و … را برطرف کند.

تمامی افرادی که در استادکار مشغول به کار هستند و فعالیت‌های خود را زمینه‌های مختلف انجام می‌دهند از فیلترهای سخت این شرکت خدماتی عبور کرده‌اند. در واقع تمامی این افراد پس از بررسی میزان مهارتی که در کار خود دارند، گواهی عدم سوپیشینه و اعتیاد خود را به این مجموعه ارائه کرده‌اند.

انجام این فعالیت‌ها و بررسی میزان مهارت‌های یک استادکار باعث شده‌است که مردم عادی بتوانند، راحت تر به این اپلیکیشن و خدماتی که در آن ارائه می‌شود، اعتماد کنند و احساس بهتری در استفاده از خدمات این نرم‌افزار داشته باشند. آیا تابحال از خدمات اپلیکیشن استاد کار استفاده کرده‌اید؟ چه نظری در این زمینه دارید؟ در بخش نظرات، می‌توانید تجربه، سوالات و نظرات خود را با ما و دیگر افرادی که در این زمینه مشغول به کار هستند به اشتراک بگذارید.

دیدگاه تان را بنویسید