شانس بالای قهرمانی اتلتیکو در لیگ قهرمانان اروپا

انریکه سرسو معتقد است اتلتیکومادرید می‌تواند لیگ قهرمانان بدون تماشاگر را فتح کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، انریکه سرسو در برنامه Vamos El Partidazo # شبکه مویستار درباره وضعیت اتلتیکومادرید صحبت کرد و شانس قهرمانی اتلتیکومادرید را در لیگ قهرمانان اروپا بالا دانست. رییس اتلتیکومادرید درباره احتمال تسریع شیوع کرونا به خاطر دیدار آنفیلد گفت: تصور نمی کنم به دلیل برگزاری این بازی اتفاق خاصی افتاده باشد. شرایط برابر بود.

او در مورد مهم‌تر بودن لالیگا یا لیگ قهرمانان اروپا اظهار کرد: هر دو اهمیت دارند. در لالیگا در شرایط سختی قرار داریم اما در لیگ قهرمانان وضعیتمان خیلی خوب است (اتلتیکو به یک هشتم نهایی صعود کرده است). تا چند بازی دیگر به فینال می رسیم، جایی که دوست داریم قرار داشته باشیم. ما خیلی خاص هستیم و می توانیم بدون حضور تماشاگران قهرمان لیگ قهرمانان شویم. می تواند سال ما باشد.

سرسو در ادامه اظهار کرد: هواداران ما خیلی قدرتمند هستند و می توانند روی بازیکنان تاثیر بگذارند. دیگو پابلو سیمئونه آرام است و به کاری که می کند باور دارد و ما را هدایت کرد تا به یک چهارم نهایی صعود کنیم.

رییس اتلتیکو در پایان به وضعیت ژائو فلیکس اشاره کرد و گفت: نخستین سال حضورش در تیم ماست و باید به او فرصت داد. با این حال او ستاره و اساس تیم ماست.

 

دیدگاه تان را بنویسید