سیدجلال: صحبت درباره قهرمانی فشار را بیشتر می‌کند/بازیکنان پرسپولیس سختی زیادی را تحمل کردند

سید جلال حسینی در مورد قهرمانی زودهنگام پرسپولیس گفت: من با تجربه خودم می‌گویم که صحبت کردن درباره قهرمانی زودهنگام باعث فشار به پرسپولیس می‌شود. با تیم‌هایی بازی داریم که قدرتمند هستند و برای کسب امتیاز می‌جنگند و اینکه راحت پرسپولس قهرمان می‌شود، فقط فشار را بیشتر می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌سید جلال حسینی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره شرایط سرخ‌ها پیش از شروع لیگ برتر بیان کرد: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و از روزی که ستاد مبارزه با کرونا مجوز داد، تمرینات را شروع کردیم و تست‌های پزشکی را نیز پشت سر گذاشتیم. ۲ هفته تمرینات خوب را پشت سر گذاشتیم و تیم ما نیز از بازیکنان تست بدنی گرفت.

بازی با پیکان سخت است و امیدواریم موفق شویم

او افزود: از همه مهم‌تر این است که کنار هم کار گروهی انجام دادیم و یک بازی خوب مقابل سایپا داشتیم. فکر می‌کنم همه کم کم درحال آماده شدن هستند تا در لیگ برتر حضور یابند و امیدوارم شرایط خوبی را پشت سر بگذاریم. زمان خوبی نیز تا شروع بازی‌ها مانده و در حال تلاش هستیم تا از فرصت باقی مانده بیشترین استفاده را کنیم و به بالاترین مرز آمادگی برسیم. بازی پیکان نیز که اولین بازی ما محسوب می‌شود سخت است و امیدواریم موفق شویم.

با صلاحدید کادرفنی مقابل سایپا بازی نکردم

حسینی ادامه داد: برای بازی با سایپا من مصدوم نبود و با صلاحدید کادرفنی و یحیی گل محمدی بازی نکردم. در نیمه اول بازیکنان جوان مان خیلی خوب بازی کردند و در نیمه دوم دیگر بچه‌ها به میدان رفتند و با توجه به تمرینات سخت و صلاحدید کادرفنی، من بازی نکردم.

باشگاه باید به انصاری احترام بگذارد

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران در مورد مصدومیت محمد انصاری و دوری او از فوتبال بیان کرد: محمد انصاری پسر خیلی خوبی است و برای مصدومیتش خیلی ناراحت شدم. محمد یکی از بازیکنانی است که جانش را برای تیم می‌دهد و در زمانیکه بازیکنان کمی داشتیم، فشار زیادی به او و دیگر بازیکنان آمد که سبب شد تا بدن‌ آن ها ضعیف شود. همه و به خصوص باشگاه باید به انصاری احترام بگذارند تا همه چیز در بهترین شرایط به پایان برسد.

در ۲ سال اخیر بازیکنان پرسپولیس فشار زیادی را تحمل کردند

مدافع پرسپولیس تهران خاطرنشان کرد: بعضی از بازیکنان ما فشار خیلی زیادی را در دو سال گذشته تحمل کردند. انصاری رباط صلیبی پاره کرد، مصدومیت‌های شانه کمال کامیابی نیا، درد کمر خلیل زاده و ... بخشی از مصدومیت‌های بازیکنان است که به خاطر فشار اخیر بوجود آمده است. من در آن زمان هم گفتم که این فشار به ضرر بازیکنان است و در آینده به پرسپولیس ضربه خواهد زد که این اتفاق رخ داد. ما تلاش مان را در آن زمان انجام دادیم و قهرمانی را کسب کردیم، اما گفتم این فشردگی به ضرر بازیکنان خواهد بود، اما کسی توجه نکرد.

اینکه راحت پرسپولیس قهرمان می‌شود، فقط فشار را بیشتر می‌کند

سید جلال حسینی در مورد قهرمانی زودهنگام پرسپولیس گفت: من با تجربه خودم می‌گویم که صحبت کردن درباره قهرمانی زودهنگام باعث فشار به پرسپولیس می‌شود. با تیم‌هایی بازی داریم که قدرتمند هستند و برای کسب امتیاز می‌جنگند و اینکه راحت پرسپولس قهرمان می‌شود، فقط فشار را بیشتر می‌کند. فولاد خوزستان، نفت مسجد سلیمان و ... نشان می‌دهد که بازی‌های سختی داریم. بازی به بازی پیش می‌رویم و در حال حاضر روی بازی با پیکان تمرکز داریم و امیدوارم هواداران نیز کمک کنند تا بازی‌ها را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

برای محمد انصاری آرزوی سلامتی دارم

وی در پایان گفت: آرزوی سلامتی برای محمد انصاری دارم و مهم‌ترین نکته برای روحیه دیگر بازیکنان این است که کار‌های محمد انصاری به خوبی انجام شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید