اولین تصاویر گرفته شده با دوربین گلکسی S20

پس از لو رفتن اطلاعات مربوط به طراحی، سخت افزار و قیمت، حال شاهد انتشار اولین تصاویر گرفته شده با دوربین گلکسی S20+ در حالت زوم 30 برابری هستیم.

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش جی پلاس، لو رفتن اطلاعات پرچمداران سامسونگ پیش از عرضه رسمی یک موضوع کاملاً عادی و همیشگی است، اما پرچمداران گلکسی S20 در زمینه لو رفتن اطلاعات پیش از معرفی رسمی رکورد جدیدی به ثبت رساندند. پس از لو رفتن اطلاعات مربوط به طراحی، سخت افزار و قیمت، حال شاهد انتشار اولین تصاویر گرفته شده با دوربین گلکسی S20+ در حالت زوم 30 برابری هستیم.

در روزهای گذشته علاوه بر تصاویر زنده و طراحی نهایی، شاهد انتشار اطلاعات مربوط به مشخصات فنی و قیمت نسخه‌های مختلف پرچمداران گلکسی S20 سامسونگ بودیم. چندی پیش شاهد انتشار عکس‌های ثبت شده با دوربین پرچمدار گلکسی اس 20 در حالت شب بودیم؛ حال به تازگی تصاویر ثبت شده با دوربین گلکسی اس 20 پلاس در حالت بزرگنمایی 30 برابری منتشر شده است که قابلیت‌های دوربین این پرچمدار را به خوبی نمایش می‌دهد.

با توجه به این تصویر می‌توان گفت که سامسونگ قابلیت زوم دیجیتالی 30 برابری را برای پرچمداران گلکسی S20 و S20 Plus در نظر گرفته است. در حال حاضر نسخه‌های فعلی پرچمداران خانواده گلکسی سامسونگ به قابلیت زوم دیجیتالی 10 برابری مجهز شده‌اند و قابلیت زوم دیجیتالی 30 برابری یک پیشرفت بزرگ برای سری Galaxy S20 به شمار می‌رود؛ البته این قابلیت به لطف سنسور اختصاصی تله فوتو ممکن شده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، پرچمداران گلکسی S20 و S20 Plus به سنسور تله فوتو 64 مگاپیکسلی مجهز شده‌اند که علاوه بر قابلیت بزرگنمایی دیجیتالی 30 برابری، وظیفه فیلم‌برداری با کیفیت 8K را نیز به عهده دارد. در این بین نسخه ویژه گلکسی اس 20 اولترا به لطف سنسور قدرتمند 108 مگاپیکسلی با قابلیت بزرگنمایی دیجیتالی 100 برابری مجهز شده است.

تصویر بالا توسط دوربین پرچمدار گلکسی اس 20 پلاس به ثبت رسیده است و در آن شاهد مقایسه حالت عادی با زوم 30 برابری دیجیتالی هستیم.

دیدگاه تان را بنویسید