فرکی: نمی‌خواهیم برده‌ای در میدان گلادیاتورها باشیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: شاید اگر بازی ما مقابل تراکتور در زمان خودش برگزار شده بود، می‌توانستیم آن را به سود خود پایان دهیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حسین فرکی سرمربی پیکان پس از شکست تیمش مقابل تراکتور در چارچوب بازی معوقه هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: من توجه شما را به نشست قبل بازی جلب می‌کنم و دیگر تکرار نمی‌کنم که چه وضعیتی پیش آمده و این بازی که برگزار شد اگر بازی در زمان خودش برگزار می‌شد می‌توانستیم به پیروزی برسیم. شرایط تراکتور الان با آن زمان فرق دارد. تیم پیکان کمبودهایی دارد که باید به آن توجه کنیم و امیدوارم بتوانیم در ادامه کار با حمایت هیات مدیره، تیم را تقویت کنیم تا به موفقیت برسیم. ما با تیم‌های مدعی نمی‌توانیم رقابت‌ نزدیکی داشته باشیم. تفاوت ما با تراکتور در جدول مشخص است. بازیکنان ما هر چه قدر هم خوب باشند، کیفیت بازیکنان تراکتور را ندارند اما بازیکنان ما نهایت تلاش خود را انجام می‌دهند تا مقابل تیم پرتجربه‌ای مثل تراکتور بازی کنند. در تیم ما کمبود تجربه و بازیکن بزرگ وجود دارد اما در مقابل تیم تراکتور تمام این امکانات را دارد. شما دیدید که مسعود شجاعی توانست در این بازی کار خود را انجام دهد.

او ادامه داد: مجموعه تیم ما شاید با ۳ بازیکن حریف برابری کند و این تفاوتی آشکار بین ما و تراکتور است. شما امروز فضای ورزشگاه را دیدید و مشاهده کردید در این بازی هم مهمان بودیم. بازیکنان ما تازه دارند این فضا تجربه می‌کنند. ما شرایط میزبانی و میهمانی نداریم و باید خود را تقویت کنیم تا شرایطی خوبی را در جدول فراهم کنیم. بازی خوبی را شاهد بودیم. فکر می‌کنم هواداران تراکتور در این بازی لذت خود را بردند. ما دو بار جلو افتادیم و دو بار بازی مساوی شد. من از تیم داوری تشکر می‌کنم اما گلی که ما دریافت کردیم آفساید بود و اگر این گل آفساید اعلام می‌شد، شرایط بازی تغییر می‌کرد اما باید در این رابطه کارشناسان داوری نظر خود را بدهند. غیر از این صحنه، در بقیه اتفاقات بازی، داوری قضاوت درستی داشت.

سرمربی پیکان درپایان درباره پیشنهادات بازیکنانش از تیم‌های دیگر افزود: درخواست من این است که تیم‌های مقابل ما، روی پیکان بی‌رحم نباشند چون به اندازه کافی هم پول و هم هوادار دارند. اگر قرار باشد که برده در میدان گلادیاتورها  باشیم، کاری از پیش نمی‌رود و بگذارند ما هم زندگی کنیم و اجازه دهند حواس بازیکنان ما پرت نشوند. بازیکنان ما بدانند که چنین گمانه زنی‌ها مطرح نیست و بهتر است که بیشتر به تیم خودشان فکر کنند تا پیشنهاداتی که دارند.

 

دیدگاه تان را بنویسید