کشتی فرنگی قهرمانی آسیا۲۰۱۹- چین

مدال برنز محمد علی گرایی و سامان عبدولی در آسیا/ خدری پنجم شد

سامان عبدولی و محمدعلی گرایی به مدال برنز آسیا رسیدند اما خدری در وزن ۵۵ کیلوگرم از رسیدن به مدال بازماند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در ادامه رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ که در شی‌آن چین در حال برگزاری است، رضا خدری نماینده وزن ۵۵ کیلوگرم ایران در دیدار رده‌بندی و برای کسب مدال برنز به مصاف آسان سلیمان اف از قرقیزستان رفت و در پایان با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد و به عنوانی پنجمی بسنده کرد.

خدری پیش از این و در دور مقدماتی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل الهام بهرام اف دارنده مدال نقره جوانان جهان از ازبکستان با نتیجه ۴ بر ۴ مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، خدری به دیدار رده بندی راه یافت.

اما در وزن ۶۳ کیلوگرم سامان عبدولی در دیدار رده‌بندی مقابل کودای برگن تورسینوفاز قزاقستان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید و به مدال برنز آسیا رسید.

عبدولی پیش از این در دور نخست استراحت کرد،سپس در دور دوم یوشیکی یامادا از ژاپن را با نتیجه ۱۱ بر ۲ شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل ارباتو تیو از چین با نتیجه ۶ بر ۴ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.

در وزن ۷۷ کیلوگرم محمدعلی گرایی دارنده مدال برنز جهان و طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ در دیدار رده‌بندی و برای کسب مدال برنز آسیا به مصاف نائوتسوگو شوجی از ژاپن رفت و در یک مبارزه یک طرفه و در همان تایم نخست با ۲ مرتبه اجرای فن سالتو بارانداز که شگرد اوست،موفق شد ۹ بر صفر پیروز شود و به مدال برنز آسیا برسد.

گرایی پیش از این در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر از سد کایراتبک توگولبایف از قرقیزستان گذشت. وی در دور دوم نیز بیلان نالگیف از ازبکستان را با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد اما در این مرحله با نتیجه ۸ بر صفر مغلوب کیم هیون وو قهرمان جهان و المپیک از کره جنوبی شد و به دیدار رده بندی رفت.

در این وزن مدال طلا به کیم هیون وو قهرمان جهان و المپیک از کره جنوبی رسید که موفق شد در فینال قاطعانه و با امتیاز عالی برابر حریف هندی به برتری برسد.

در ادامه رقابت‌های ۵ وزن نخست قهرمانی آسیا، حسین نوری در ۸۷ و امیر قاسمی منجزی در سنگین وزن برای کسب مدال طلای آسیا به مصاف حریفانشان می‌روند.

دیدگاه تان را بنویسید