مربی تیم ملی کشتی فرنگی: دودستگی نداریم؛ اختلافات حل شد

مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت که اختلافات حل شده و دودستگی در این تیم دیده نمی‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمدعلی چمیانی در خصوص حاشیه‌های مسابقه انتخابی درون اردویی وزن 82 کیلوگرم اظهار داشت: همه مسائلی که هفته گذشته در خانه کشتی پیش آمد، سوءتفاهم بود که خوشبختانه خیلی زود هم رفع شد. مسابقه‌های انتخابی همیشه تنش‌های مخصوص به خودش را دارد. کشتی‌گیران استرس دارند و آنقدر در مسابقه ضربان قلب‌‌شان بالا می‌رود و با اضطراب مواجهند که گاهی کارهایی می‌کنند که بعدا از انجام آن پشیمان می‌شوند. این نفرات مثل بچه‌های خودمان هستند و همه آنها را به یک چشم می‌بینیم.

وی با تاکید بر اینکه این مسائل باعث ایجاد دودستگی در تیم ملی نخواهد شد، ادامه داد: بعد از مسابقه انتخابی 82 کیلو، بنی‌تمیم بزرگی کرد و او و پازاج به اردوی تیم ملی آمدند و با همه بچه‌ها صحبت کردند. خوشبختانه همه دیده بوسی کردند و اختلاف و ناراحتی‌ بین بچه‌ها نماند. همه نفرات برای یک هدف تلاش می‌کنند و می‌خواهند تیم ملی در مسابقات جهانی موفق باشد. در تیم ملی دودستگی نداریم و همه یک تیم هستیم، همانطور که سال گذشته هم یکدست‌ بوده و روی سکوی دومی جهان رفتیم.

این مربی شیرازی که در مسابقه روز شنبه با متلک سعید عبدولی مواجه شده بود، تاکید کرد: هم با علی گرایی صحبت کردم و هم با سعید عبدولی. این یک تنش جزیی بود و واقعا چیز خاصی نبود. شما اگر در یک سینی دو تا استکان را هم کنار هم بگذارید بالاخره با هم برخورد کرده و صدایی از آنها شنیده می‌شود، اینکه مسابقه انتخابی بود با حساسیت‌های معمول و همیشگی‌اش. دو کشتی‌گیر هم طرفداران خاص خودشان را داشتند. عبدولی سال‌ها برای تیم ملی زحمت کشیده و کاپیتان تیم ما بوده است.

چمیانی با اشاره به مسابقات جهانی بوداپست گفت: امسال سیستم امتیازدهی مسابقات کاملا تغییر کرده و کسب مدال طلا و نقره اهمیت زیادی در کسب سکو دارد. با این شیوه رفتن روی سکو خیلی سخت می‌شود. قبلا تیم‌هایی که دو طلا می‌گرفتند و در سایر اوزان نتیجه‌ای کسب نمی‌کردند، شانس سکو نداشتند، اما با توجه به قوانین جدید که فاصله امتیازی طلا و برنز و سایر نتایج زیاد شده، حالا آنهایی که طلا و نقره می‌گیرند شانس‌شان بیشتر می‌شود، تیم‌هایی مثل آلمان، مجارستان و حتی ارمنستان در این جهانی برای کسب سکو حریفان خطرناکی هستند.

 

دیدگاه تان را بنویسید