جی پلاس؛

پیراهن‌های آینده چوبی می‌شوند!

وقتی صحبت از پیراهن‌های سال 2018 به بعد می‌شود، چوب و به ویژه الیاف چوبی راه را برای تولید لباس‌هایی با الیاف نرم‌تر و راحت‌تر باز می‌کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس علم و فناوری جی‌پلاس، کمپانی RibbedTee به تازگی خط تولید لباس‌های فوق نرم، قابل تنفس و دوستدار طبیعت را برای زیرپیراهنی‌های مردانه ایجاد کرده که بسیار پیشرفته هستند. الیاف این لباس به گونه‌ای است که حتی لکه عرق روی آن نمی‌نشیند. راز این ویژگی، در مواد «تنسیل» است که از الیاف مقاوم سلولزی تشکیل شده است.

ساختار الیاف سلولزی از سلولز تشکیل شده و از حل کردن مواد طبیعی مانند سلولز یا خمیر مخصوص چوب ساخته می‌شود و سپس، آن را از طریق اکستروژن (کاهش ضخامت الیاف) و رسوب ماده از محلول، بازسازی می‌کنند. الیاف سلولزی متعددی وجود دارند که از قدرت جذب بسیار بالا، کنترل دما، نرمی و حتی کاهش‌دهندگی رشد باکتری‌های برخورداند.

این کمپانی لباس‌های تولیدی خود را در آمریکا از الیاف مقاوم سلولزی لیوسل تولید کرده‌ که به لطف قابلیت‌های جذب بالا، ساختار نانوفیبری و سطح بسیار نرمی که دارند، از برترین ویژگی‌ها برخوردار شده است. خصوصیات الیاف تنسیل، رطوبت تشکیل شده در این الیاف را در مقایسه با پلی‌استر و مواد مصنوعی کاهش می‌دهد.

ویژگی جاذب بودن این الیاف علاوه بر این که بدن شما را خشک نگه می‌دارد، از مکانیسم تنظیم حرارتی طبیعی بدن حمایت کرده و دیگر شرایط مناسب را برای رشد باکتری‌ها از بین می‌برند. لباس‌های نخی موجود در بازار تنها نقش پوشانندگی دارند و از ویژگی‌های الیاف به کار رفته در لباس‌های کمپانی RibbedTee خبری نیست.

دیدگاه تان را بنویسید