به دلیل کنسل شدن پرواز شیراز به تهران

گپ و گفت سمن‌های جوانان با اعضای دولت/ تصاویر

معاون ساماندهی امور جوانان با اشاره به بارش برف و تعطیلی پروازهای فرودگاه مهرآباد برای بازگشت تعدادی از اعضای هیئت دولت که در اولین همایش مجمع ملی سازمان‎‌های مردم نهاد جوانان در شیراز حاضر شده بودند، این اتفاق را فرصتی مناسب برای گفت‌وگو و ملاقات اعضای هیئت دولت با سمن‌های جوانان دانست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمدمهدی تندگویان با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «ختم ار یار شود رختم از اینجا ببرد. در شهر حضرت حافظ این شعرشان مصداق بارز امشب شیراز و جوانان و برف تهران شد. این نعمت سفیدپوش خداوند که خوشحالی زیادی رو برای همه ما به ارمغان دارد با اصحاب دولت، یار نبود و پروازشان را به سمت تهران کنسل کرد. این کنسلی باعث شد که دولت یارانی که امروز گفتیم باید وارد عرصه فعالیت بشوند (جوانان) بدون وقت ملاقات و بالا و پایین‌های اداری بتوانند با دولت یاران واقعی به گپ و گفت بنشینند و صحبت های ناتمام را ادامه دهند. شور و شعف این گپ و گفتها وصف ناشدنی است. امیدوارم تصاویر گویای حال خوب اینجا باشند.

بعد از رونمایی از اساسنامه و رسمی شدن موضوع مجمع ملی سازمان‌های مردم نهادجوانان، این برف و کنسلی پرواز را به فال نیک می‌گیرم. انگار خداوند هم جوانان را به رسمیت شناخته. خداوند با جوانان است».

دیدار سمن‌های جوانان با هیئت دولت

 

دیدگاه تان را بنویسید