پروانه مافی: شهرداری تهران می‌تواند تخلفات دوران قالیباف را بررسی کند

یک نماینده تهران معتقد است که شهرداری تهران می‌تواند تخلفات دوران قالیباف را بررسی کند و دیگر نیازی به تحقیق و تفحص مجلس نیست.

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش جی پلاس، پروانه مافی نماینده تهران و عضو کمیسیون شوراها با اشاره به تخلفات شهرداری تهران در دوران محمدباقر قالیباف، گفت: شهرداری تهران با توجه به گزارشی هم که آقای نجفی داده این حق را دارد که ورود کند و مسئله را بررسی کند و دیگر نیازی به تحقیق و تفحص مجلس نیست.
 
وی ادامه داد: خود شهرداری می تواند تخلفات دوران آقای قلیباف را بررسی کند و این کار مانند این است که شهرداری مدیر قبلی اش را ارزیابی کند. البته مجلس همچنان می‌تواند تحقیق و تفحص را انجام دهد و این اقدام مشکل قانونی هم ندارد.
 
این نماینده تهران، خاطرنشان کرد: شهرداری سازمان بازرسی دارد و می تواند گزارش تخلفات را به آن سازمان ارائه کند. بنابراین راه برای بررسی تخلفات در شهرداری تهران باز است.
 
مافی اظهارداشت: لزوما نباید مجلس به مسئله تخلفات شهرداری ورود پیدا کند و خود شهرداری هم می تواند فعالیت های رییس قبلی را بررسی کند. به نظر می رسد اینکه خود شهرداری این تخلفات را بررسی کند بهتر است.
 
وی یادآور شد: تحقیق و تفحص برای مجلس هزینه گزافی دارد و در حال حاضر با توجه به شرایط سختی که کشور از نظر بودجه قرار گرفته، شهرداری با هزینه کمتر می تواند ورود کند و مسئله را بررسی کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید