عضو شورای شهر تهران: مسئولیت جوانان باید به عهده جوانان باشد تا هم نسل های خود را درک کنند

حجت نظری گفت: لازم است از جوانان کشور حمایت کنیم و آنها را باور کنیم. نباید خودمان باعث شویم که بزرگترها با صندلی مدیریت خداحافظی نکنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حجت نظری عضو شورای شهر تهران گفت: مجموعه انتخاب‌هایی که در معاونت ساماندهی امور جوانان صورت گرفته را به فال نیک می‌گیرم. امیدوارم سلطانی‌فر همچنان به اعتماد به مدیران جوان ادامه دهند. این نوع انتصابات نشان می‌دهد پیام جوانان پرشوری که در انتخابات شرکت کردند شنیده شده و آینده بهتری را نوید می‌دهد.

جوان‌ترین عضو شورای شهر تهران در ادامه گفت: معاونت ساماندهی امور جوانان وزیر ورزش و جوانان به عنوان یک نهاد فرابخشی، وظیفه‌اش پرداختن به نیازها و مسائل حوزه جوانان است و باید تسهیل‌گر و پیگیری کننده مطالبات و خواسته‌های جوان در تمام سطوح حاکمیت باشد. به این مفهوم که وظایف نهادها و سازمان‌ها و وزارتخانه‌های مختلف که مرتبط با حوزه جوانان هستند، توسط این معاونت پیگیری می‌شود. به طور طبیعی کسی که خودش در سن جوانی نباشد، احتمالا درک مسائل و نیازهای جوانان برایش دشوار است؛ لذا اینکه چه در سطح معاونت و چه در ادارات کل چنین معاونتی از نیروی جوان استفاده شود، این اتفاق بسیار مثبت است.

وی افزود: اینجا قرار است به نیازهای جوانان بپردازد و نیازهای نسل جوان در دهه‌های مختلف با هم متفاوت است. بنابراین به نظر می‌رسد اتفاق بهتر این است که این مسئولیت به عهده جوانانی باشد که نیازها و مسائل جوانانِ هم‌نسل خود را بهتر درک می‌کنند.

دیدگاه تان را بنویسید