آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور گفت: باد و طوفان که باعث بسته شدن محور ساری ـ کیاسر در شب گذشته شده بود، بامداد امروز بازگشایی شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سرهنگ نادر رحمانی در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور اظهار کرد: شب گذشته بارش باران را در اکثر محورهای استان‌های مازندران، گلستان و برخی از محورهای استان گیلان شاهد بودیم. همچنین بر اثر باد و طوفان شب گذشته، محور ساری – کیاسر به علت ریزش گل و لای مسدود شده بود که این محور در ساعت 1:40 بامداد بازگشایی شد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به مه گرفتگی در بخشی از محورها گفت: در محدوده کدوک در فیروزکوه، هزارچم، تونل کندوان و محور ساری – کیاسر مه‌گرفتگی وجود دارد.

رحمانی در مورد وضعیت ترافیکی نیز اظهار کرد: در آزادراه‌های قزوین- کرج و کرج – تهران ترافیک نسبت به روزهای گذشته سنگین‌تر است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تاکید کرد: خوشبختانه باد و طوفان ایجاد شده در استان‌های شمال و شمال غربی باعث نشد محورهای اصلی مواصلاتی بسته شوند، این مساله تنها در محور جاده کیاسر مشکل ایجاد کرده بود که بازگشایی شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید