وزیر ورزش و جوانان اولویت های دولت در حوزه جوانان را اعلام کرد

وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان برنامه های خود در حوزه جوانان را تشریح کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سلطانی فر در دفاع از برنامه های خود در حوزه جوانان در صحن علنی مجلس گفت: تقویت نظام گفتگوی اثرمند با نهادهای رسمی امری ضروری است چرا که در چنین وضعیتی است که با همکاری فراقوه ای همه ظرفیت های پیدا و نهان آشکار می شود و از طریق شورای عالی جوانان امور انجام شده و با مهندسی راهبردها و دستگاه های فعال با بهبود نظام آماری، ناهماهنگی دستگاه ها به حداقل رسیده و با کاربست منشور فرهنگی جوانان راه پرداخت به مسائل جوانان گشوده خواهد شد.

وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: نقاط فوق الذکر در صورتی محقق می شود که تضمین همه جانبه نمایندگان بر تداوم ساختار فعلی وزارت ورزش و جوانان باشد، بدیهی است اگر اراده نمایندگان به تفکیک وزارت ورزش از جوانان باشد تمام سیاست گذاری ها بر عهده سازمان ملی جوانان قرار می گیرد.

وی تاکید کرد: از امروز تا زمان تعیین تکلیف با مجلس، اینجانب با بهره گیری از ظرفیت همه مسئولان حوزه جوانان به ایفای ماموریت های محوله در خصوص سامان دهی امور جوانان می پردازم و دین خود را برای خدمت به جوانان این خاک ادا می کنم.

سلطانی فر در خصوص بنیادی ترین برنامه ها و سیاست گذاری ها در این حوزه  گفت: تلاش برای تبدیل مسائل جوانان به یکی از اولویت های اصلی کشور، توانمندسازی شورای ملی جوانان که نیازمند تدابیر فرابخشی است، تهیه لوایح به منظور رفع خلاها، توانمندسازی نیروی انسانی و  سازمان های غیر دولتی، استفاده از تجربیات جهانی به منظور حداکثر سازی جوانان در رویه های علمی و ورزشی از جمله مهم ترین برنامه ها  است.

سطلانی فر تاکید کرد: تقویت اعتماد به نفس و مستعدسازی به منظور تلاش برای تربیت نسل دینی و انقلابی، مدیریت اوقات فراغت جوانان و هماهنگی با وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی، استفاده حداکثر از تکنولوژی های نوین به منظور اشتغال جوانان به ویژه در حوزه آی تی و آی تی سی، تداوم و شتاب بخشیدن به اقدامات موثر در دولت یازدهم، افزایش خانه های جوان از جمله برنامه های قابل اجرا در دولت داوزدهم است.

وی به یکی از رویکردهای مهم خود اشاره و تصریح کرد: جوان گرایی و کاهش سن مدیران در وزارت ورزش خواهد بود از جمله رویکردهای بنده خواهد بود. علاوه بر این به دنبال افزایش خانه های جوان به ۲۰۰ واحد هستیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید