توضیحات پلیس درباره دزدیده شدن نوزاد تبریزی

صبح دیروز خبری در شبکه‌های مجازی بسرعت انتشار یافت که از ماجرای ربوده شدن یک کودک در بیمارستان الزهرای تبریز و رها کردن آن در بیمارستان کودکان حکایت داشت. خبری که شوک آور، تکان دهنده و پر ابهام بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سرهنگ علی اسماعیل‌پور، معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان آذربایجان شرقی درباره جزییات این حادثه گفت: «این خبر آن‌طور که عنوان شده صحت ندارد. در اصل، ماجرا به اواخر خرداد امسال و زمانی بازمی‌گردد که زن معتادی در بیمارستان الزهرای تبریز وضع حمل کرد. پس از تولد نوزاد از آنجا که پدرش نیز معتاد بود و به گفته خودش توان نگهداری از کودک را نداشت، با رضایت شخصی و امضای مدارک بیمارستان و پیش از ترخیص مادر، نوزاد را تحویل گرفته و به بیمارستان کودکان برده بود.البته مرد معتاد قصد داشت فرزندش را در یکی از بخش‌های بیمارستان رها کند که نگهبان بیمارستان و تیم پرستاری خیلی سریع متوجه شده و مانع خروجش شدند.»

معاون اجتماعی آذربایجان شرقی ادامه داد: «این مرد که پس از دستگیری از سوی کارکنان بیمارستان و ارائه توضیحات به واحد مددکاری منتقل شده بود، به بهزیستی معرفی شده و چون خودش پدر نوزاد بود گزارشی دراین باره به پلیس ارائه نشد. در حال حاضر با توجه به انتشار این خبر پیگیر سرنوشت این کودک از بهزیستی استان هستیم.»

 

دیدگاه تان را بنویسید