دستگیری فروشندگان مواد مخدر در غرب تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از پاتک پلیس به پاتوق فروشندگان موادمخدر در بزرگراه یادگار امام خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سرهنگ محمد بخشنده دراین‌باره گفت: چندی پیش و در پی کسب اخباری درباره فعالیت عده‌ای در امر خرید و فروش مواد مخدر و ایجاد پاتوقی برای اقدامات خود، رسیدگی به موضوع در دستورکار مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ قرار گرفت و پس از اطمینان از صحت موضوع و اخذ مجوزهای لازم عوامل دایره سوم عملیات ویژه، برای دستگیری فروشندگان موادمخدر به بزرگراه یادگار پاتوق فروشندگان موادمخدراعزام شدند.

وی با اشاره به حضور مأموران در محل گفت: مأموران تعداد سه متهم را در این پاتوق دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین در بازرسی از این پاتوق 54گرم مخدر صنعتی شیشه با لفافه، 265گرم هروئین با لفافه، 602گرم حشیش بالفافه، 409گرم سوخته تریاک بالفافه، 177گرم شیره تریاک بالفافه، سه کیلو و 400گرم تریاک بالفافه وحدود 16 لیتر مایع سفید رنگ مشکوک به شیشه را کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اضافه‌کرد: مأموران بیش از 100 میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر را نیز از سوداگران مرگ کشف کردند. 

بخشنده با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده، اظهارکرد:‌ این افراد پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

 

دیدگاه تان را بنویسید