بخشش اضافه خدمت سربازان حین خدمت

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا، از بخشش اضافه خدمت سنواتی و انضباطی سربازان حین خدمت خبرداد.

لینک کوتاه کپی شد
به گزار ش جی پلاس، سردار "  بهرام نوروزی " اظهار کرد: با موافقت مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  و به مناسبت عید سعید فطر، اضافه خدمت سنواتی و انضباطی تمامی کارکنان وظیفه حین خدمت و همچنین مشمولان غایبی که تا بیست و دوم بهمن ماه سال 96 برای اعزام به خدمت خود را معرفی وبه خدمت سربازی اعزام شوند، به طور کامل بخشیده خواهد شد.

وی افزود : ملاک بخشش اضافه خدمت، ثبت درخواست اعزام به خدمت تا تاریخ بیست و دوم بهمن ماه سال 96 می باشد و در صورت ثبت درخواست می بایست در تاریخ مشخص شده به خدمت اعزام شوند.

 رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان این مطلب که این بخشش شامل اضافه خدمت سنواتی و انضباطی سربازان حین خدمت می شود، افزود: بخشش اضافه خدمت صرفا مربوط به اضافه خدمت سنواتی و انضباطی است و تبعات غیبت همچنان باقی است، لذا این دسته از سربازان بواسطه بخشش اضافه خدمت خود مجاز به بهره مندی از معافیت هایی که یکی از شرایط آن  نداشتن غیبت است از قبیل ؛معافیت تحصیلی، کفالت ، استخدام و.... نمی باشند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: مشمولانی که بیش از 8 سال غیبت دارند، می توانند با پرداخت جریمه ریالی از خدمت دوره ضرورت معاف شوند و یا با بهره مندی از فرصت در نظر گرفته شده، تا 22 بهمن ماه سال جاری درخواست اعزام به خدمت خود را از طریق دفاتر(پلیس+10) ثبت کنند تا از بخشش اضافه خدمت بهره مند شوند.

سردار نوروزی گفت : بعد ازاتمام مهلت اعلام شده، با مشمولان غایب و کارفرمایانی که این افراد را به کارگیری می کنند برخورد قانونی خواهد شد، به طوری که به کارگیرندگان سربازان غایب می بایست به ازای هر سرباز ، هزینه سالانه یک سرباز و به ازای به کارگیری دوسرباز و بیشتر، هزینه سالانه سه سرباز را پرداخت نمایند و با مشمولان غایب نیز برخورد قانونی از جمله دستگیری و ... خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید