روز قدس نماد مبارزه با ظلم و وحدت مسلمین

فرمانده نیروی انتظامی روز قدس را نماد مبارزه با استکبار و تروریسم دانست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سردار حسین اشتری پیش از ظهر امروز در حاشیه حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: سالهاست که با ابتکار حضرت امام خمینی (ره) روز قدس به عنوان نماد اتحاد مسلمانان سراسر جهان در حمایت از مظلومین و مبارزه با استکبار و تروریسم بدل شده است.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: راز ماندگاری و پایداری نهضت انتفاضه همین وحدت مسلمانان و یکپارچگی است.

سردار اشتری با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی رو به زوال بوده و ماندنی نیست، گفت: با یاری خداوند بساط ظلم و استکبار از سراسر جهان برچیده خواهد شد.

وی درباره حملات اخیر سپاه پاسداران به مواضع داعش نیز اظهار کرد: اقدام موشکی اخیر جمهوری اسلامی نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی است و این اقتدار تحت رهبری مقام معظم رهبری و حضور مردم به دست آمده است.

فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: پیام مردم و نیروهای مسلح ما نشان داد که این اقدام اقدام درستی بوده و تروریست‌ها و اربابانشان نیز دوباره فهمیدند که اگر بخواهند نظم و امنیت ملت بزرگ ایران را بر هم بزنند سیلی محکمی خواهند خورد.

سردار اشتری همچنین درباره وضعیت امنیتی برگزاری این مراسم نیز اظهار کرد: تا کنون گزارش‌های دریافتی حاکی از این است که مراسم روز قدس با حضور گسترده مردم در سراسر کشور برگزار شده و مشکل امنیتی خاصی نداشته‌ایم.

 

دیدگاه تان را بنویسید