پاسخ آموزش و پرورش به ماجرای لو رفتن سوالات امتحانات نهایی

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش، گفت: حراست وزارتخانه با همکاری پلیس فتا در حال پیگیری ادعاهای مطرح شده لو رفتن سؤالات امتحانات نهایی هستند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، عبدالرسول عمادی دربارهٔ لو رفتن سؤالات امتحانات نهایی، افزود: ما گزارش رسمی دربارهٔ لو رفتن  سؤالات امتحانات نهایی نداریم.

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که شنیده می‌شود یکی از کسانی که اقدام به توزیع سؤالات ادبیات فارسی کرده بازداشت شده است، تصریح کرد: این فرد چند دقیقه قبل از آزمون سؤال را در فضای مجازی ارسال کرده بود و زمان برای استفاده کسی هم نبوده است.

وی بیان کرد: ظاهراً دقایقی قبل از آزمون سؤالات را توزیع کرده‌اند و گزارش مستندی از سوی مرجعی رسمی در دست نیست.

روز گذشته تعدادی از دانش آموزان سال سوم دبیرستان در اعتراض به لو رفتن سؤالات امتحانات نهایی در وزارت آموزش و پرورش تجمع کردند. معترضان با بیان اینکه سؤالات دروس عربی، زبان فارسی، زیست، شیمی، فیزیک و دینی، پیش از برگزاری امتحانات هر درس در شبکه‌های اجتماعی خرید و فروش شده بود، خواستار حذف تأثیر ۲۵ درصدی دروس از کنکور سراسری سال آینده شده بودند.

با این حال سرهنگ کاکوان رئیس پلیس فتای تهران بزرگ نیز گفته که هیچ شکایتی از سوی مسئولان آموزش و پرورش مبنی بر شناسایی فروشندگان سؤالات لو رفته امتحانات نهایی در شبکه‌های اجتماعی به دست این پلیس نرسیده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید