عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران:

زمان اعلام افزایش کرایه وسایل حمل و نقل عمومی گذشته است

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران از مجهول ماندن میزان افزایش کرایه حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت: از زمان اعلام نتیجه وضعیت کرایه‌ها گذشته است و همچنان منتظر پاسخ وزارت کشور هستیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ابوالفضل قناعتی در خصوص وضعیت اعلام کرایه‌ وسائل حمل و نقل عمومی گفت: لایحه افزایش کرایه‌های وسایل حمل و نقل عمومی پس از مخالفت فرمانداری به وزارت کشور ارسال شد، اما از آن زمان تاکنون اتفاقی در رابطه با افزایش‌ها صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه پس از ارسال لایحه افزایش کرایه‌ها از سوی شهرداری به فرمانداری، این نهاد به مدت ۱۵ روز زمان داشت که با این لایحه مخالفت کند، افزود: این امر صورت گرفت و حال منتظر پاسخ وزارت کشور هستیم؛ علی رغم اینکه وقت قانونی تعیین تکلیف کرایه‌ها نیز سپری شده شورای شهر هنوز هیچگونه افزایش کرایه ای ابلاغ نکرده و نسبت به زمان قانونی خلف وعده شده است.

به گفته عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران، شورای حل اختلاف از ۳۰ فروردین ماه سال جاری به مدت ۲۰ روز کاری فرصت داشت که نظر قطعی خود را اعلام کند که تا کنون نتیجه به صورت کتبی به شورای شهر تهران اعلام نشده است.

قناعتی در پایان با اشاره به اینکه به دلیل افزایش نیافتن کرایه‌ها، فشار زیادی به شهرداری وارد می‌شود، خاطرنشان کرد: رانندگانی که به اختیار خود کرایه را افزایش داده‌اند متخلف هستند و تا زمان اعلام نتیجه از سوی شورای حل اختلاف، کرایه ها براساس نرخ سال ۹۵ محاسبه می‌شود. 

 

دیدگاه تان را بنویسید