اقدام عجیب یک نوجوان برای رهایی عمویش از زندان

یک نوجوان برای نجات عمویش اتهام نگهداری بنگ و تریاک را گردن گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، نوجوانی به دلیل علاقه مندی به خانواده اش زمانی که در منزلشان مواد مخدر کشف شد، دست به اقدام عجیبی زد و برای نجات عمویش از زندان مدعی شد که موادها مربوط به خودش است.
چندی قبل ماموران از فعالیت مردی در زمینه قاچاق موادمخدر با خبر شدند و بلافاصله برای تحقیق پیرامون این موضوع رسیدگی به آن را در دستور کار خود قرار دادند. ماموران با جمع آوری دلایل و مدارکی به منزلی مشکوک رفتند و پس از بازرسی از آنجا و کشف 550 بنگ و 200 گرم تریاک نوجوانی را بازداشت کردند. این نوجوان در تمامی مراحل بازجویی مدعی شد که مواد مربوط به خودش است و خانواده اش از این موضوع بی اطلاع است.
در ادامه تحقیقات برای بررسی صحت و سقم ادعاهای متهم، خانواده وی به دادگاه احضار شدند و از این موضوع اظهار بی اطلاعی کردند. با پیگیری و بررسی های قضایی پیرامون این پرونده، این نوجوان سرانجام راز مواد مخدر جاسازی شده را برملاکرد و ضمن تشریح ماجرا گفت: این موادها مربوط به خودم است و خانواده و عمویم از نگهداری آنها کاملا بی اطلاع هستند .
 من به تنهایی این موادها را تهیه کرده و قصد فروشش را داشتم.علی رغم این که این نوجوان مدعی شد موادها برای خودش است اما برای قاضی محرز بود که وی برای نجات خانواده اش نگهداری مواد مخدر را گردن گرفته است.در جریان بررسی این پرونده نوجوان به بزه ارتکابی اعتراف کرده و نگهداری موادها را گردن گرفت. بدین ترتیب با توجه به سن کم وی ، قاضی پرونده نامبرده را به 5 سال نگهداری در کانون اصلاح و تربیت محکوم کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید