درگیری و تیراندازی دو دستفروش در زرقان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس از زخمی شدن ۹ نفر در پی درگیری و تیراندازی دو دستفروش در زرقان خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سرهنگ کاووس محمدی گفت: در پی اختلافات شخصی در زرقان بعدازظهر  پنج‌شنبه درگیری رخ داد که فردی ابتدا با چاقو حمله کرده و در ادامه از سلاح گرم استفاده می‌کند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس افزود: این فرد با هویت معلوم با شلیک ۷ تیر ساچمه‌ای بصورت تصادفی، موجب زخمی شدن ۹ نفر از مردم حاضر در صحنه درگیری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ماموران کلانتری زرقان پس از اعلام درگیری بلافاصله به محل اعزام شده، اما متوجه می‌شوند که فرد ضارب متواری و اسلحه شکاری خود را در همان محل رها کرده است.

محمدی با اشاره به اینکه فرد مظنون شناسایی شده و ماموران در صدد دستگیری وی هستند، افزود: حال تمامی زخمی‌ها که شامل یک نفر زن و ۸ نفر مرد هستند مساعد گزارش شده و تمام آنها پس از مداوای سرپایی مرخص شده‌اند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس در پایان ضمن دعوت برای برقراری امنیت و نظم تاکید کرد: شهروندان فهیم در صورت مشاهده اختلافات خانوادگی سعی کنند زمینه صلح و سازش را فراهم کرده و اجازه ندهند این اختلافات منجر به درگیری‌های خونین شود. و شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک و نزاع و درگیری مراتب را از طریق ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.

 

دیدگاه تان را بنویسید