یک ساختمان اداری در خیابان گیشا ریزش کرد

سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت: بخشی از یک ساختمان ۴ طبقه اداری که کار آموزش موسیقی در آن انجام می‌شد در خیابان گیشا فرو ریخت؛ هنگام حادثه حدود ۴۰ نفر در داخل ساختمان حضور داشتند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سید جلال ملکی با اعلام خبر ریزش یک ساختمان اداری در خیابان گیشا درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 9:47 صبح امروز حادثه ریزش آوار یک ساختمان در خیابان گیشا نبش خیابان 36 به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان 3 ایستگاه آتش‌نشانی با امکانات لازم به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان 4 طبقه قدیمی اداری بود که در آن کار آموزش موسیقی انجام می‌شد، در ضلع شرقی این ساختمان زمینی به وسعت 250 متر مربع و به عمق 3 متر گودبرداری شده بود که به یکباره منجر شد ضلع شرقی ساختمان اداری تخریب شود.

ملکی تصریح کرد: هنگام حادثه حدود 40 نفر در داخل ساختمان حضور داشتند که برخی از این افراد پس از حادثه خود با کمک دیگران به سلامت از ساختمان خارج شدند؛ آتش‌نشانان نیز حدود 20 نفر از این افراد را به سلامت از داخل ساختمان خارج کردند و فقط یک خانم در زیر آوار مانده است که آتش‌نشانان در تلاش هستند وی را از زیر آوار خارج کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید